Breitling Superocean 48 Automatic – Gul Skive – Komplett
Selger eller vurderer bytte av min Breitling Superocean Automatic 48 (Ref. E17369241I1S1) med den sjeldne og spreke gule urskiven. Dette er en modell som ikke lenger er i produksjon hos Breitling, og den gjør virkelig inntrykk på håndleddet.
NB! Ikke la deg skremme av 48 mm diameter – klokken er laget i titan og bæres overraskende komfortabelt og lett, selv på middels håndledd.
Spesifikasjoner:
• Kasse: 48 mm titan
• Skive: Gul med selvlysende visere og indekser
• Bezel: Roterbar
• Rem: Sort original gummirem med titanspenne
• Vanntetthet: 300 meter
• Urverk: Automatisk – Breitling 17
• Safirglass
• Kommer komplett med boks og papirer
Tilstand:
Klokken er i svært god stand, kun med minimale bruksspor. Ikke polert.
Jeg er andre eier, kjøpt i utlandet. MVA-status ukjent.
Verdianslag: Kr 35 000
Vurderer bytte i annen kvalitetsklokke, fortrinnsvis med mer nøytral skive. Bytteverdi mellom kr 20 000–35 000 vurderes.
Send gjerne PM med seriøse henvendelser og bytteforslag. Flere bilder kan sendes ved interesse.
Selger eller vurderer bytte av min Breitling Superocean Automatic 48 (Ref. E17369241I1S1) med den sjeldne og spreke gule urskiven. Dette er en modell som ikke lenger er i produksjon hos Breitling, og den gjør virkelig inntrykk på håndleddet.
NB! Ikke la deg skremme av 48 mm diameter – klokken er laget i titan og bæres overraskende komfortabelt og lett, selv på middels håndledd.
Spesifikasjoner:
• Kasse: 48 mm titan
• Skive: Gul med selvlysende visere og indekser
• Bezel: Roterbar
• Rem: Sort original gummirem med titanspenne
• Vanntetthet: 300 meter
• Urverk: Automatisk – Breitling 17
• Safirglass
• Kommer komplett med boks og papirer
Tilstand:
Klokken er i svært god stand, kun med minimale bruksspor. Ikke polert.
Jeg er andre eier, kjøpt i utlandet. MVA-status ukjent.
Verdianslag: Kr 35 000
Vurderer bytte i annen kvalitetsklokke, fortrinnsvis med mer nøytral skive. Bytteverdi mellom kr 20 000–35 000 vurderes.
Send gjerne PM med seriøse henvendelser og bytteforslag. Flere bilder kan sendes ved interesse.