Selger en nydelig og ganske sjelden modell fra Breitling Montbrillant serie: Montbrillant Legende. Klokka er fra 2008 og bærer ikke preg av alder. Er blitt tatt veldig godt være på og holdt vedlike. Kommer komplett med alt da den vår ny: esker, COSC sertifikat, manual, garantikort og servicebok. Siste service ble tatt i mai 2019 hos Breitling service senter. Her trenger du ikke å bekymre deg for service i neste 4-6 år. Selvfølgelig finnes det hairlines og små bruksmerker på låsen til lenka, men ikke noe sjenerende (jeg lot være å polere den).
Teknisk info:
modell: Montbrillant Legende
modellnummer: A2334024
ref.nummer: 2303923
produksjonsår: 2008
urverk: Breitling 23 (base ETA Valjoux 7753)
vanntett: 30m
glass: safir
lenke: integrert Navitimer
diameter: 47 mm
høyde: 15 mm
vekt: 225 g
komplikasjoner: dato, kronograf
Selges gjerne F2F i Oslo område, men sendes EON innenfor rikets grenser for kjøpers regning. Forskudds betaling før klokka skal sendes til kjøper. Vipps, straksbetaling eller kontant v/henting. Er primært interessert i rent salg, men spennende bytteforslag (fortrinnsvis Breitling, Tudor Pelegos, Rolex Explorer I) kan vurderes. Byttepris settes litt høyere enn pris ved rent salg. Kontakt meg for mer info, flere bilder, eller bud. Her handler du trygt med erfaren Breitling entusiast og klokkesamler.
PRISLAPP: kr. 30000 eller bud.
Teknisk info:
modell: Montbrillant Legende
modellnummer: A2334024
ref.nummer: 2303923
produksjonsår: 2008
urverk: Breitling 23 (base ETA Valjoux 7753)
vanntett: 30m
glass: safir
lenke: integrert Navitimer
diameter: 47 mm
høyde: 15 mm
vekt: 225 g
komplikasjoner: dato, kronograf
Selges gjerne F2F i Oslo område, men sendes EON innenfor rikets grenser for kjøpers regning. Forskudds betaling før klokka skal sendes til kjøper. Vipps, straksbetaling eller kontant v/henting. Er primært interessert i rent salg, men spennende bytteforslag (fortrinnsvis Breitling, Tudor Pelegos, Rolex Explorer I) kan vurderes. Byttepris settes litt høyere enn pris ved rent salg. Kontakt meg for mer info, flere bilder, eller bud. Her handler du trygt med erfaren Breitling entusiast og klokkesamler.
PRISLAPP: kr. 30000 eller bud.