Breitling lanserer Chronomat 44 Blacksteel Special Edition

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Chronomat-44-Blacksteel-Special-Edition_01_web.jpg

Innrømmer det gjerne: Jeg er ikke noen spesielt stor fan av moderne Breitling. Men jeg har alltid vært svak for klokkene deres med gule urskiver, og denne syns jeg var helt rå.

(Og for en gang skyld en klokke som virkelig kler mørk DLC.)

http://www.tidssonen.no/breitling-lanserer-chronomat-44-blacksteel-special-edition/

Breitling ja. Av deres 17.000 ulike modeller er noen av de mer maskuline flotte bruksur.

Hatt muligheten idag til å bruke en god time eller tre bare på å titte på Breitling og et par tanker melder seg.

1. Forholdsvis surrealistisk å bla i katalogene etter deres plutselige og anselige prisøkning for en tid tilbake.

2. Så godt som alle DLC modeller er dødstøffe MEN inntil den dagen de eller andre klarer å lage en Coating som faktisk holder vil en slik modell aldri virkelig være aktuell for meg.

Og ja @Jon Henrik Breitling gult er like tøft som Rolex grønn (og da mener jeg ikke Hulk grønn)

• Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Interessante betraktninger, @Chronodiver.

Men er erfaringene dine så dårlige med DLCen? Jeg har hatt en DLC Breitling tidligere, og finish var aldri noen big issue for meg. Men nå brukte jeg den jo riktignok ikke veldig hardt.

Nei nei. Dette er ikke en devaluering av Breitling sin DLC. Det er bare vel bare sånn generelt at coating ikke varer for alltid. Jeg har aldri sett en coatet klokke, uansett fabrikat som ikke flasser etter skikkelig bruk.

Men Gud bedre så flott de er nye.