Breitling Chronomat 32 - priser

Medlem
6. okt. 2022
Innlegg
1
Sted
Oslo
Hei,

Er ny på dette forumet.

Har noen spørsmål om Breitling Chronomat 32. Jeg ser at prisene varierer veldig på disse og det er vanskelig å forholde seg til dette nå som kursene svinger såpass mye. Leveringsproblemer vil vel også ha innvirkning på priser?

Har også diskutert litt om dette på Freak uten at jeg ble noe klokere - derfor spør jeg her hvor det er mer kunnskap.
 
Etter verdiutviklingsgrafen på Chrono24 ser det ut som om prisen har gjort et brukbart hopp, og jeg vil ikke tro den skal ned med det første.
På Chrono24 ligger den med stål kasse/stål bezel, uten diamanter, til 31-35 000 kr, og med MVA inn til Norge blir de litt billigere enn nye fra forhandler, ca. 43 000, så at du må ut med et sted mellom 38 000-44 000 er vel nesten sikkert.
Urverket ligger noe lavere, men Urverket er noe for seg selv. Det er flere som kan dele av erfaringene sine med Urverket i Handel og eierskap-forumet, og noen av dem er heller nedslående lesing.
Har du prøvd å sende forespørsler til forhandlerne, for å se om de kanskje tilbyr noe rabatt?