Breguet AD i Norge

Medlem
7. des. 2009
Innlegg
385
Sted
Oslo
Tideman i Oslo har blitt AD for Breguet og de første urene er på vei fra Sveits. Noen som har erfaring med dette merket? Vet ikke så mye om det selv bortsett fra at det er et av de eldste sveitsiske merkene.
 
Breguet er vel også noe av det mest eksklusive merket etter min smak. Veldig unikt og en enorm historie. Fantastiske klokker som stammer helt tilbake til Napoleon og Marie Antoinette. Disse 2 bar dette merket. :) Ellers er det jo helt strålende at tidemann får dette til Norge. Må innom der i løpet av kort tid merker jeg :D
 
Oi kult! Jeg var innom der for et par uker siden å diskuterte litt klokker med den hyggelige mannen bak disken. Da sa han at han hadde en godbit på vei, men ville holde det hemmelig inntil videre:) de har visst bygd ut sjappa en del for å få plass til de nye displayene. Tenkte kanskje på Vacheron eller noe, men Breguet er kult!! han sa vi garantert ville like det:D Gleder meg virkelig til lanseringen i desember! :)
 
Ja, det er vel noen måneder siden Tidemann fikk "tilslaget", selv om han har klart å holde det ganske hemmelig:p Og siden Breguet, som Glashutte, er en del av Swatch Group så betyr vel det at de er rimelig fornøyd med jobben som er gjort!

Grattis til Tidemann!
 
Gratulerer Tidemann og Norge

Det er meget gledelig å høreat et eksklusivt merke som Breguet kommer til lile Norge.
Godt jobbet, de gutta hos Tidemann. Ja, de er utrolig hyggelige folk;)

Det hadde vært fullkommen om de får inn Vacheron C. og A. Lange & S. også.
Da har de Glashütte, Breguet... og VC og Lange.
Og Bjerke har PP, AP, Rolex.
Alf Lie har IWC, GP...

Norge begynner å vise seg fram som et ordentlig klokkenasjon.

Har Tidem. fått inn Breguet nå?
 
Det er meget gledelig å høreat et eksklusivt merke som Breguet kommer til lile Norge.
Godt jobbet, de gutta hos Tidemann. Ja, de er utrolig hyggelige folk;)

Det hadde vært fullkommen om de får inn Vacheron C. og A. Lange & S. også.
Da har de Glashütte, Breguet... og VC og Lange.
Og Bjerke har PP, AP, Rolex.
Alf Lie har IWC, GP...

Norge begynner å vise seg fram som et ordentlig klokkenasjon.

Har Tidem. fått inn Breguet nå?

Og alt dette innen en radie på 500 meter:)
 
Jeg har visst det en stund, men måtte love å holde tett. Strålende at vi nå får en AD her hjemme.
Erfaringer med Breguet: Jeg overtok Moores Breguet Transatlantique Type XXI, og kan ikke si annet enn at det er et helt fantastisk ur. Jeg mistenker at det blir flere Bregueter på meg etter hvert...
 
Tidemann på nett?

Prøvde å finne de på nett, men både google-søk og forsøk på adresse fra Facebook-profilen ga negativt resultat. Domenet parkert??

Har noen ny link?