Bredere reim (22mm?) for 18mm "lugs"

Medlem
21. mai 2020
Innlegg
2
Sted
Sunnmøre
Kjøpte meg nylig en Garmin Vivoactive 4s, går ut ifra at den ikke gir så mye cred her inne - men la gå :D

Den har 18mm reim, og når jeg fikk den på ser jeg at det blir for pinglete (mann). Noen som har tips til bredere reimer som passer inn i 18mm "lugs" (hva er det norske ordet for lugs?). Gjerne 22mm, men 20mm vil vel også være bedre.

Den har såkalte "quick release bands". https://www8.garmin.com/manuals/web...UID-D12DCA82-FE5B-40EC-864D-235493FB8AF8.html
Men man kan vel også bruke vanlige pinner?

Både gummi, stoff og skinnreimer er interessant.

Alternativt, tips til om det går an å kjøpe løse 18mm pinner/hurtigpinner (baretter/hurtigbaretter) for så å tilpasse/skjære en bredere reim for å få den til å passe?

På forhånd takk for svar.
 
521AE573-49CC-4D38-A600-9A478B8B036C.png

En slik type reim ville vært en naturlig løsning. Øvrige overnevnte forslag vil nok ikke se særlig «mann» ut
 
Takk for svar. Men da mister jeg pulsmålingen.

Noe som ser ut slik som disse i linkene tror jeg ville vært ok:

Mulig jeg faktisk kunne brukt noen av disse, var litt for opphengt i at jeg måtte ha hurtigkobling. Men ingen av disse oppgir "lugbredde", så må forske litt dypere for å finne ut hva som passer.
 
De reimene du har oppgitt tror jeg ikke passer. Klokken ser ut til å ha en standard innfesting og da er det 18 mm som gjelder, noe annet vil se rart ut.