Solgt Borealis Cascais

Medlem
21. mars 2016
Sted
Oslo
Ønsker å selge min nær sagt ubrukte Borealis Cascais med cathedral hands. Denne må gå da jeg rett og slett har hamstret for mange dykkere på kort tid og boxen er full. Den er totalt brukt kanskje 3 ganger så den fremstår som splitter ny.
Klokka drives av STP1-11 urverket som er en ETA 2824 klone og får mye bra omtale rundt omkring. Det lages av Fossil group og brukes i Zodiac klokkene blant annet, samt en drøss med andre micro brands som Magrette og NTH.

Det følger med 2 lenker i stål. En divers clasp med extension og en std uten extension. Sliter du ned ene lenka kan du simpelthen bytte til en ny og fresh lenke.

Pris på denne er USD pluss mva og frakt 475 som gir en pris inn i Norge på 4750.

Se her for mer info:
https://www.wristwatchreview.com/2017/02/22/hands-on-with-borealis-cascais-diver/

Jeg setter prisen til 3000.

Borealis Cascais
Ytterboks/reiseeske
Garantikort
2 stk lenker, en med divers extension clasp, en med standard clasp
Garantikort

MOVEMENT:
STP1-11
Swiss Made
Automatic
26 jewels
Powerreserve 44 hrs

CASE:
Stainless 316 L
Diameter 42 mm x 49 mm
Height 12,96 mm
Lug width 22 mm
Double Domed Sapphire Crystal with A/R coating inside

Screw down crown

120 clicks unidirectional glossy ceramic bezel with C3 X1 grade or Super Lume BGW9 lume applied to indexes

Waterproof to 30 ATM

Ta kontakt på PM

har flere GG referanser her inne.

Kan sendes mot forskuddsbetaling, bankoverføring eller vipps. Kjøper betaler frakt.
Kan hentes i Oslo området. Foretrekker F2F handel.

PS! Av bytter er jeg interessert i Sinn 104 St Sa A med penger din vei. Har du andre godbiter på lur er jeg åpen for forslag.

upload_2017-10-2_18-30-59.png
Fil_000 (28).jpeg

Vedlegg

• Fil_000 (29).jpeg
    Fil_000 (29).jpeg
    134,8 KB · Visninger: 0
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Bears