Selges BND fransk dykker - 2025

Medlem
15. jan. 2016
Sted
Asker
Selger en dykker ifra franske BND, kjøpt ny av meg ifra deres nettbutikk våren 2025. BND er et forholdsvis nytt microbrand, der BND er deler av etternavnet til mannen bak.

IKKE INTERESSERT I BYTTE

Tilstand
Uret er brukt en del, men få synlige merker. Det er to ørsmå riper på bezel insert, mellom start og fem minutter merket. Disse synes kun i fra en spesiell vinkel.

Uret trekker lett og holder tiden i tråd ift oppgitt avvik, men ikke målt av meg. Ghost position på krone (datovisning) men ellers lett å trekke ut og skru inn. Matt sort skive. Markører/ indeks er kremgule. Lugholes gjør reimbytte til en enkel sak. Se forøvrig foto. (beklager bildekvalitet)

Uret kommer med originalboks og en ubrukt original reim, type RAF/ nylon. Denne er ubrukt. Jeg har satt på en god lenke ifra Strapcode, som jeg synes kler uret godt - hurtig feste. Dessverre finner jeg ikke noen papirer/kort og er usikker på om dette fulgte med. I denne prisklassen er ikke dette noe jeg har vektlagt.

Teknisk
Størrelse: ø39.5
Lug: 20mm
Urverk: Seiko NH35A, automatisk. 41 timer gangreserve. Avvik uregulert er +20 til 40 sekunder i døgnet.
WR: 200m

Pris
Nypris på disse urene var 455euro pluss importavgift. Ser at denne modellen med sort skive ikke lengre er i produksjon. Var visstnok begrenset antall i hver skive farge den gang - 150stk. Jeg ønsker 3.200 m/ lenke alt 2.500 uten.

Kan hentes i Asker eller sendes på kjøpers anmodning. Flere bilder kan sendes på PM.
Takk til TS for annonseplass og takk for titten.

BND.jpg