Blir logget ut "hele tiden"

Medlem
22. feb. 2011
Innlegg
9.050
Sted
Erewhon
Hei.
Opplever å bli bedt om å logge inn, mye oftere enn før. akkuratt som om man blir kastet ut oftere.

Bevisst eller noe rart, Juice?
 
Kan du utdype "hele tiden" litt bedre?

Forsøk å tømme bufferen/cache på nettleseren din samt slette cookies. Kan hende det kan hjelpe.
 
Dette skjer automatisk når du kommer over 7 innlegg pr dag i snitt. Det er en slags dobbelt beskyttelse. Vi beskyttes for en del uvesentligheter og du beskyttes mot deg selv - ref PFUs Vær Varsom Plakat.

:D
 
Igår skjedde det kansje hvert kvarter?
Skjedde både på telefon og Mac. Telefonen lagrer ikke cookies/cache.
Kjøper forøvrig Minuteman sin teori
 
Hei.
Opplever å bli bedt om å logge inn, mye oftere enn før. akkuratt som om man blir kastet ut oftere.

Bevisst eller noe rart, Juice?

Samme skjer hos meg, hjemme. Blir kastet ut fra både pc og ipad. Skjer ikke på jobb, da må jeg motvillig kaste meg selv ut.....

Tenkte at det var mitt hjemme nett som var ustabilt men merker jo egentlig ikke at det skjer på andre fora jeg leser.
Begynte etter at det ble slutt på Tapatalk, var ihvertfall etter det jeg la merke til det første gang.

I går kveld satte jeg meg til for å lese Julekalender tråden. ble kastet ut mange ganger, til slutt ga jeg opp og leste som gjest.
 
take+the+hint+_dd7e7b7e3f63076a6496f666b92ee2d3.jpg
 
Har for sikkerhetskyld tømt alt av cache cookies på chrome nå. Og skjer fortsatt på macbooken.

Merkelig. "Husk meg" er husket av når du logger inn?

Kjører TS på to maskiner, nettbrett og mobil, og har ikke hatt noen problemer her. Firefox og Chrome.

Er det flere som har dette problemet? Rop ut.