Bildetråd - Sammensetninger av Klokke og rem?

Usikker på om trådstarter var forberedt på at DETTE skulle kunne bli utfallet av tråden sin:
SX5X01M.jpg

En vinner det her vel ... Terrorist Watch meets 007 :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: cosmo_dud

edit:beklager den flotte teksten, har visst poengtert eit poeng for kone eller noko:)

Redigert:
Trenger deres hjelp til hvilken remmer som passer seg på ferie. Klokkevalget blir LLD og jeg skal til Italia på bade ferie og biltreff. Så på treffet blir det Nato i italienske farger... Men hvilken Nato skal jeg gå for som funker til resten av ferien. Bading om dagen og by / resturant liv om kvelden. Både til skjorte og tskjorte... Hjelp meg folkens i dette ytterst vanskelige ilandsproblemet lol På forhånd takk for hjelpen :)

Du må ikke glemme at jeg kjører Fiat 500 nedover hehe. Så all plass er viktig. Heller litt mot Bond igjen jeg da... Den er den foretrukne på Orienten ihvertfall :) skinn Nato kler LLD bedre enn den gjør Orienten, men er ingen baderem. Store problemer her i verden altså :p

Du må ikke glemme at jeg kjører Fiat 500 nedover hehe. Så all plass er viktig. Heller litt mot Bond igjen jeg da... Den er den foretrukne på Orienten ihvertfall :) skinn Nato kler LLD bedre enn den gjør Orienten, men er ingen baderem. Store problemer her i verden altså :p
Haha, de er små - men ikke så små :p Ta med skinn til LLD og Bond til Orienten, så har du den italienske som fellesnevner :)

• Liker
Reaksjoner: wreckmaster