Gratulerer. Dette er min favoritt-Tudor.
Vidar Medlem 17. feb. 2011 Innlegg 1.272 Sted Vestland 28. jan. 2016 #16 Gratulerer. Dette er min favoritt-Tudor. Reaksjoner: Bezel
Bezel Støttemedlem Medlem 27. jan. 2016 Innlegg 1.791 Sted Vest for vannskillet 28. jan. 2016 #17 Tusen takk for responsen. westmouth skrev: Grottedykking i smoking og med en klokke på hver arm? Klikk for å utvide... Velkledd grottedykking MÅ bli det neste! Lahlumstyle... Cluet med det siste bildet var å tydeliggjøre at det er to ulike ur. Noen der hjemme mente nemlig at jeg nærmest hadde kjøpt samme klokke to ganger.... Reaksjoner: westmouth
Tusen takk for responsen. westmouth skrev: Grottedykking i smoking og med en klokke på hver arm? Klikk for å utvide... Velkledd grottedykking MÅ bli det neste! Lahlumstyle... Cluet med det siste bildet var å tydeliggjøre at det er to ulike ur. Noen der hjemme mente nemlig at jeg nærmest hadde kjøpt samme klokke to ganger....
westmouth Støttemedlem Medlem 19. sep. 2012 Innlegg 1.654 Sted Sørlandet 28. jan. 2016 #18 Pfft, selv de der hjemme må jo kunne se at det er 2 totalt forskjellige klokker, bare se på sekundviseren ... Reaksjoner: Bezel
Pfft, selv de der hjemme må jo kunne se at det er 2 totalt forskjellige klokker, bare se på sekundviseren ...
Balongum Støttemedlem Medlem 20. nov. 2012 Innlegg 377 Sted Arendal 6. mars 2016 #19 Jeg liker veldig godt de nyere Tudorene.. Men har ennå ikke fått klasset på de... Grattis, veldig fin!
Jeg liker veldig godt de nyere Tudorene.. Men har ennå ikke fått klasset på de... Grattis, veldig fin!