Selger herved min Bernhardt Binnacle Anchor. Kjøpte denne av en annen her på forumet for en tid tilbake. På garantikortet står det at uret ble kjøpt nytt i Mars i år, og er tilsammen brukt kanskje en håndfull ganger. Selges altså fordi det får lite armtid.
Opplaget er på 500 ur og dette er nummer 4*4 (tror tallet i midten er 9, men vanskelig å tyde. Kan fort være 7 også).
Tenkte meg 1300 for uret. Hovedsakelig er jeg ute etter å selge, men bytte kan være interessant. Kom med forslag på PM. Jeg befinner meg stort sett i Oslo sentrum på dagtid og kan møtes f2f for en handel.
Housed in an all-stainless steel case and matched with a full-steel bracelet with screwed-in links, The Anchor features a scratch resistant sapphire crystal, Bernhardt-signed steel crown and thick, screw in, engraved case-back, providing up to 200 meters of water-resistance. Inside The Anchor boasts a Miyota 8215 automatic movement, manufactured by The Citizen Corporation. The 8215 is one of the more dependable movements ever made, a true workhorse. Powered by the centrifugal force of your wrist, the internal rotor winds the watch simply by wearing it, beating six times-per-second for a smooth sweep of the seconds' hand. As with all Binnacles, it is a limited-edition, backed by personalized customer-service and a multi-year warranty, outlined on the hand-signed card.
Opplaget er på 500 ur og dette er nummer 4*4 (tror tallet i midten er 9, men vanskelig å tyde. Kan fort være 7 også).
Tenkte meg 1300 for uret. Hovedsakelig er jeg ute etter å selge, men bytte kan være interessant. Kom med forslag på PM. Jeg befinner meg stort sett i Oslo sentrum på dagtid og kan møtes f2f for en handel.

Redigert: