Badeshorts

MrFinale

Støttemedlem
Medlem
27. jan. 2013
Innlegg
1.034
Sted
Trondheimsområdet
Oh store TS, hva finnes av anbefalinger når det kommer til badeshorts?
1679344678572.jpeg

Har notert meg denne typen for lenge siden, men ikke prøvd enda. https://www.fairharborclothing.com/products/the-anchor-short-new?variant=31826040127569

Noen som har prøvd eller har noe annet å anbefale?
 
Jeg kjøpte en mørkeblå hos Everlane i januar 2015, og den holder fremdeles koken utrolig godt. Den har også en baklomme med skjult glidelås til en enkel nøkkel eller plastikkpenger i de landene som har det, så det er ganske ålreit.
Fint badebuksestoff og opplever at den tørker raskt, og bra design og lengde forøvrig.

Hadde én søm som var litt svak men det fikset jeg hos en sysjappe i Vietnam noen måneder senere, og Everlane tror jeg ga meg tilbake nesten hele nyprisen som plaster på såret - realt selskap.

Har nylig kjøpt en til svigerfar i gave som også ble veldig fornøyd.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
Bruker Sundek fixed waist og Frescobol Carioca, veldig fornøyd med begge. Om du skal ha Sundek, bare pass på å kjøp en av de nyere typene med stretch stoff, de med old school stoff blir litt plastpose/Forsvarets vinterkamo..
 
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
Har god erfaring med vilebrequin. Eldste jeg har er over 10 år og flittig brukt men i veldig fin stand fortsatt.
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho
Noen som har erfaring med abercrombie & fitch? Ser de har "innerboxer" i stedet for 'innertruse" noe som jo virker som en god idé.
Ser fair harbor har der samme.
Siden ingen andre gjør det så svarer jeg meg selv.
Bestillte noen og fant ut at de ikke var for meg. De fikk meg til å se eldre ut enn jeg liker å tro at jeg er.
Dette med innerboxer i stedet for innertruse tror jeg fortsatt er en god ide, og det tror jeg abercrombie & fitch hadde løst greit, om noen skulle finne en de liker.

Er det noen andre merker nevnt i tråden eller ikke som har det? Jeg synes både nettbutikkene og merkenes egne sider er dårlige på å si noe om det.
 
Ripa Ripa