Bachelor oppgave

Sorry, begynte å svare men gikk dessverre lei etter et antall sider med kryss spørsmål. Når Bjerke over noen sider, i tillegg ble tema, så gadd jeg ikke mer og avsluttet spørreundersøkelsen.
Lykke til med bachelor oppgaven.

Har veilederen deres godkjent denne undersøkelsen?

Jeg har besvart den, men det var med minimal margin jeg gadd å fullføre.

+1

Sorry, begynte å svare men gikk dessverre lei etter et antall sider med kryss spørsmål. Når Bjerke over noen sider, i tillegg ble tema, så gadd jeg ikke mer og avsluttet spørreundersøkelsen.
Lykke til med bachelor oppgaven.

Må bare slutte meg til det andre sier her. Etter flere sider med avkrysning kom det plutselig masse spørsmål om Bjerke. Virket mer som en kundeundersøkelse for Bjerke, enn en undersøkelse laget av bachelorstudenter.

For å si det sånn; jeg fullførte ikke.

Redigert:
Så grouchy dere var da :) Jeg synes ikke det fremstod som reklame for Bjerke, men virker jo som Bjerke er interessent og case her. Det anser jeg forøvrig som uproblematisk. Ved å svare på undersøkelsen bidrar jeg i beste fall til at Bjerke yter service og tjenester i linje med hva jeg ønsker, i verste fall har jeg gitt bort noen minutter til noen studenter.

Jeg fullførte, men som i mange andre undersøkelser der spørsmålene etterhvert blir for like/uinteressante/uaktuelle ender jeg opp med å krysse i full fart og litt uvilkårlig for å bli ferdig. Da blir vel ikke undersøkelsen mye verdt så sånn sett hadde det vel vært greit å ikke fullføre:(
(Dessuten så har jeg hatt lite med Bjerke å gjøre så da var jeg kanskje ikke i målgruppen:))

Jeg fullførte, men som i mange andre undersøkelser der spørsmålene etterhvert blir for like/uinteressante/uaktuelle ender jeg opp med å krysse i full fart og litt uvilkårlig for å bli ferdig. Da blir vel ikke undersøkelsen mye verdt så sånn sett hadde det vel vært greit å ikke fullføre:(
(Dessuten så har jeg hatt lite med Bjerke å gjøre så da var jeg kanskje ikke i målgruppen:))

Det han sa.

Har svart på undersøkelsen, men den var en tanke snål... Sammarbeider dere med Bjerke på noe vis?