Avholdt GTG 060408 (åpen)

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
DETTE BLIR MULIGENS ET DOBBELT INNLEGG, MODERATOR KAN FJERNE OVERFLØDIG PÅ LUKKET OMRÅDE !
Dette må kunne kalles vellykket ! At 8- 10 tok turen i regnværet, var svært så hyggelig ! Stedsvalget syntes å være perfekt, - hele 2. etasje reservert ! God mat var det også...

Det var en fryd for øyet å kunne beskue så mange flotte ur. Kan det ha vært bortimot 20-25 ur som lå strødd utover bordet ? Tror ikke summen i NOK var så langt unna 1.000.000.- ! Skal sjekke bildene, og legge noen av dem ut her på forumet, når jeg får noe mer tid...
Men det var ihvertfall mange ur å plukke på, og det er jo alltidsbedre enn kun å se på bilder og drømme seg bort.

Det var Panerai som dominerte GTG'en , med mange flotte modeller representert. Uten å "såre" noen, kan vel pet-kri's PAM 249 fremheves som en spesiell sak... Personlig falt jeg (dessverre ) for frankers AP ROO Navy på en flott blå rem...

Spesielt hyggelig var det jo at en "utenforstående" dansk venn av en av de andre stakk innom,- medbringende et flott eksemplar av danske Linde Werdelin. Utrolig flott kasse på den ! Se gjerne http://www.lindewerdelin.com

Hyggelig at forumets "sjef", juice, også var tilstede.

Takk for en hyggelig søndagsformiddag i et strålende flott Bergens- vær !
 
Morsomt å sette ansikter til alle kallenavnene her på forumet.

DJM, Risti4Life og jeg ble sittende nesten frem til stengetid, så jeg antar vi kan anse GTGen som vellykket :)
Jeg var i utgangspunktet litt spent på om folk faktisk ville dukke opp (dere vet hvordan det er med ting man skriver seg på via internett etc.), men må si jeg ble svært positivt overrasket.

Takk til alle som deltok for et hyggelig og interessant treff!

(Fikk forresten et klarere bilde på hvor dominerende Panerai er blant de aktive brukerne, så vi skal ikke se bort fra at BRIOs tidligere ønske om egen Panerai-kategori kommer på plass raskere enn planlagt ;) )
 
Takk for hyggelig møte. Mye Panerai, men det er ikke det aller værste man kan snakke om en regntung søndag. Skal alikevel gjøre mitt til for at man fortsatt også har fokus på de originale sveitserne, ikke bare italienere :mrgreen:

Hyggelig å møte norske WIS, og ble positivt overrasket over hvor mange som tok seg tid til å møtes. Ser frem til bildene.
 
Takk til alle for et svært hyggelig og spennende klokke-møte! Jeg håper virkelig det ikke blir lenge til neste gang...

Jeg ser at Brio har postet noen bilder fra GTGen og jeg skulle gjerne ha postet noen selv.... men jeg var så opptatt med all klokke-praten og tittingen at jeg i løpet av de drøye 4 1/2 timene jeg var der, ikke rakk å ta mer enn to bilder :D

Tror det er et bevis på at man hadde det veldig hyggelig!!

Og Brio, tror jeg henger meg på deg
BRIO1368 skrev:
Personlig falt jeg (dessverre ) for frankers AP ROO Navy på en flott blå rem...
Det var en virkelig stilig klokke du hadde med deg Frank ;)
 
Av erfaring klarer jeg aldri å ta bilder når jeg er engasjert, og spesilet ikke når det er favoritt hobbyen som er på agendaen :D
Veldig hyggelig å treffe nye og gamle klokke venner, dette er en ting vi bør gjøre igjen!!