Gjør seg best på gummi! :cool:
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 22. feb. 2011 #32 Ja.. Men jeg er hodestups på vei inn i et hat/elsk forhold med den remmen. Spessielt låsen..
Moore Medlem 3. aug. 2009 Innlegg 2.887 Sted Planet Earth 22. feb. 2011 #33 Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner her! Det er så absolutt en sporty og tøff versjon av en Breitling, så her tenker jeg det blir snakk om høy wrist-time-faktor fremover.
Føyer meg inn i rekken av gratulasjoner her! Det er så absolutt en sporty og tøff versjon av en Breitling, så her tenker jeg det blir snakk om høy wrist-time-faktor fremover.
J jayeff Guest 22. feb. 2011 #34 rousp skrev: Ja.. Men jeg er hodestups på vei inn i et hat/elsk forhold med den remmen. Spessielt låsen.. Klikk for å utvide... Ja, låsen var ræva...
rousp skrev: Ja.. Men jeg er hodestups på vei inn i et hat/elsk forhold med den remmen. Spessielt låsen.. Klikk for å utvide... Ja, låsen var ræva...
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.705 Sted Oslo / / Bergen 22. feb. 2011 #35 Gratulerer! Sier som en anen bergenser innpå her,- "slit 'an!" En flott sak som bl.a. gjør seg svært bra på en svart NATO ! Enjoy!
Gratulerer! Sier som en anen bergenser innpå her,- "slit 'an!" En flott sak som bl.a. gjør seg svært bra på en svart NATO ! Enjoy!
flyback Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.269 Sted Inderøy 22. feb. 2011 #36 Likte den best på nato jeg. Kan jeg spørre om omkretsen på håndleddet ditt? Sitter veldig fint på deg.
Likte den best på nato jeg. Kan jeg spørre om omkretsen på håndleddet ditt? Sitter veldig fint på deg.
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 22. feb. 2011 #37 16cm målt temmelig tett. Herregud for et blikk jeg fikk når jeg fant fram målebåndet her for å måle...
16cm målt temmelig tett. Herregud for et blikk jeg fikk når jeg fant fram målebåndet her for å måle...
skjalgb Medlem 25. okt. 2009 Innlegg 59 Sted Oslo 22. feb. 2011 #38 Gratulerer med ny klokke! Den var fin Ser ut som Bretling og Glashütte Original muligens bruker samme underleverandør av etui... Helt ulikt var det i alle fall ikke.
Gratulerer med ny klokke! Den var fin Ser ut som Bretling og Glashütte Original muligens bruker samme underleverandør av etui... Helt ulikt var det i alle fall ikke.
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 22. feb. 2011 #39 Hehe! Glad jeg ikke var klar over det på forhånd.. Da hadde jeg drømt meg vekk i at det egentlig var en PanoMatic Venue som lå under der...
Hehe! Glad jeg ikke var klar over det på forhånd.. Da hadde jeg drømt meg vekk i at det egentlig var en PanoMatic Venue som lå under der...
Braute Medlem 17. aug. 2009 Innlegg 1.138 Sted Bærum 22. feb. 2011 #40 Er ingen stor Breitling fan, men dette er en jeg faktisk kunne tenkt meg. Flott klokke, fin størrelse til deg også. Grattis.
Er ingen stor Breitling fan, men dette er en jeg faktisk kunne tenkt meg. Flott klokke, fin størrelse til deg også. Grattis.
flyback Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.269 Sted Inderøy 22. feb. 2011 #41 rousp skrev: 16cm målt temmelig tett. Herregud for et blikk jeg fikk når jeg fant fram målebåndet her for å måle... Klikk for å utvide... Hehe, takk for svar! Styra rundt med det samme i går. Fant selvsagt ikke noe målband. Brukte en hyssing som jeg målte med en linjal etterpå.......... Mye særinger rundt om kring:roll:
rousp skrev: 16cm målt temmelig tett. Herregud for et blikk jeg fikk når jeg fant fram målebåndet her for å måle... Klikk for å utvide... Hehe, takk for svar! Styra rundt med det samme i går. Fant selvsagt ikke noe målband. Brukte en hyssing som jeg målte med en linjal etterpå.......... Mye særinger rundt om kring:roll: