Avatar (ikke filmen, men bildet på profilen)

Fordi jeg er glad i sigarer og true folk med pistol.

+ 1

La Famiglia sempre @Rød:D

Edit; nå med bilde

IMG_0254.JPG
 
Redigert:
Blueberry i ukebladet Tempo, min barndoms helt. Og tidligere Tuco (Eli Wallach) i The Good, the Bad and the Ugly. Fordi westerns er min favoritt filmsjanger, gjerne regissert av Sergio Leone og med Clintern i hovedrollen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Skulle gjerne hatt en personlig og rørende historie om valg av avatar og brukernavn. Sannheten er at jeg, når jeg skulle registerer meg, googlet "mekanisk klokke filmkarakter". Fant da en passende filmplakat som ble avatar, og brukte navnet på hovedpersonen som brukernavn. Filmen, som nå er å finne på Nettflix, har jeg ennå ikke sett.
 
Mitt valg er resultatet av gjenbruk, bruker samme på et annet forum, et Vespa-forum. Bildet er av en av mine Vespaer, en Vespa PX200,
 
Avataren min er et resultat av en varm og lat ettermiddag på Piazza Umberto Primo med en kald aperol spritz etter en butikkrunde hos Capris klokkebutikker.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Lat som jeg er har jeg ikke tatt meg bryet med å legge inn avatar her, før denne tråden dukket opp :rolleyes: Valget falt selvfølgelig på et bilde av min elskede Speedmaster.

Ser forresten at @Loevhagen har fått seg ny avatar som sikkert kommer til å glede mange ;):D
 
Tidenes beste karakter :cool:
"Yeah, I’m a great quitter. It’s one of the few things I do well. I come from a long line of quitters. My father was a quitter, my grandfather was a quitter… I was raised to give up."
George Costanza