Selger min nydelige AP "Kasparov", da den får for lite armtid, og jeg er sugen på å prøve noe nytt.
OBS! Ikke vent med å kontakte meg om du er LITT interessert... Godt mulig klokken går i en byttehandel på mandag om det ikke dukker opp noe mer spennende forslag her
Merke, modell og år:
Audemars Piguet Royal Oak Chronograph Kasparov
Spesifikasjoner:
Modellnummer: 25860ST.OO.1110ST.03
Verk: caliber 2385
Gangreserve: 40 timer
Kassediameter: 39 mm uten krone
Skivefarge: dyp blå
Tilstand:
Klokken er nydelig! Den er ikke helt som ny, men meget pen. Se bilder! Den var inne til polering hos Kjartan i PerfektUr i 2022, og videre ble den sendt til AP i Tyskland høsten 2023, for full service, inkludert ny skive og nye visere. Så temmelig nyservet.
Dokumentasjon og historikk:
Kommer med sertifikat, boks, booklets, tag, ekstra ledd til lenken, etc. Klokken er opprinnelig kjøpt av nordmann i Sveits i desember 2006. Han tok klokken med til Norge på flyttelass i 2020 (dokumentert innførsel). Jeg er andre eier, og har eid klokken siden høsten 2022. Det kan også følge med matchende AP mansjettknapper om vi blir enige om pris
Sted:
Oslo. F2F.
Pris eller bytteverdi:
Tenker 430k, men er åpen for bud og bytteforslag. Ønsker meg fremfor alt en Czapek Antarctique, eller nyeste utgave IWC Ingenieur! Men kom gjerne med andre forslag også
Standard TS-oppgjør: Penger synlig på konto før overlevering.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.