Arvegods

Medlem
9. jan. 2014
Innlegg
9
Hei, jeg har arvet 2 eldre klokker jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre med. veit ikke om det er noe verdi i det for dere heller men kanskje noen kunne sakt litt om dem å anslått noe ? det handler da om en eldre certina og en primo som tydlig trenger en rens


klokker_zps8ead784a.jpg
[/URL][/IMG]
 
Certinaen er jo et lekkert dressur hvis du får den over på en litt mer elegant rem.
Den andre er jo en full-on kopi av Rolex Datejust - og jeg tviler på at den er verdt en rens, med mindre den har noe affeksjonsverdi for deg
 
Certinaen er jo et lekkert dressur hvis du får den over på en litt mer elegant rem.
Den andre er jo en full-on kopi av Rolex Datejust - og jeg tviler på at den er verdt en rens, med mindre den har noe affeksjonsverdi for deg

+1
 
takk for svar, da er det kun certinan det er noe "verdi" i :) hvor mye kan jeg ta for denne klokken om jeg vill selge den ? den har ikke noe spesiell tillknyttning for meg, synes klokken er fin men ikke helt det jeg liker å gå med selv
 
Tror ikke du skal regne med noe mer enn 1000-1500 maks, hvis du i det hele tatt får solgt den. Dessverre. :(

Det "kryr" av eldre armbåndsur på markedet, og til og med en nyservet Omega går gjerne for bare 3000-4000.