Arrestert med Rolex kopi

19 år med ekte Rolex? Tror ikke det eksisterer veldig mange 19åringer som har råd til Rolex/vil bruke så mye penger på det :p

Vet ikke om jeg er helt enig med deg der, mange nittenåringen med godt med penger:)
Enkelte kjøper en sliten Volvo og bruke 30k på stereoanlegg, men jeg vet også om gutter som heller har kjøpt seg busskort og en fin rolex:)
 
Selvsagt er det mange 19-åringer med Rolex... Bare se på alle de medlemmene her som tenker å gi sin sønn/datter rolex på 16/18-års dagen.

Selv nærmer jeg meg faretruende 30, men den gang jeg var 15/16 år var det flere i min omgangskrets som fikk rolex til konfirmasjonen :) Jeg fikk "bare" Omega SMP ;P
 
Heh, mulig meg og min omgangskrets hadde dårlig råd, evt prioriterte annerledes ;)

Jeg fikk koffert og aksjer i min konfirmasjon forøvrig. Ingen klokke på meg, men det skal mine barn få.
 
Gammel sak, men likevel hårreisende at politiet arresterte barn. Og ja: Sikkert flere som sparer til bil i den alderen, men jeg tipper det finnes tenåringer der ute med fine klokker. Har vi ikke noen her på sonen da?
 
Jobbet med en 18åring en gang som hadde fått henholdsvis 1675 og 116610LN til 18 og 19-årsgave..
Selv fikk jeg studentforsikring fra europeiske.. :D
 
19 år med ekte Rolex? Tror ikke det eksisterer veldig mange 19åringer som har råd til Rolex/vil bruke så mye penger på det :p

Jo! :) Jeg er 16 og har jobbet meg til både Rolex og Omega :) Prioritering vettu!

111,15 kr/t kommer man langt med!

On topic;

Litt syk sak egentlig. Skjønner prinsippet at man ikke skal kjøpe falske luksusklokker, men politiet kan umulig mene at en så ung herremann skal vite at det er galt å kjøpe en kopi.

- Politiet sa at boten kunne bli på 10000 euro, eller 80000 kroner, og at de egentlig var veldig greie med oss siden vi slapp unna så «lett»...

Ja, ehem... ok :)