Er det bare meg, eller går det ikke ann og laste opp bilder lenger? - Inge
M mannensomikkekunnele Medlem 2. mai 2009 Innlegg 470 19. juni 2009 #1 Er det bare meg, eller går det ikke ann og laste opp bilder lenger? - Inge
Anders Støttemedlem Medlem 18. jan. 2008 Innlegg 4.412 19. juni 2009 #2 Det er godt mulig, men jeg anbefaler uansett å ikke belaste forumservere med bildeopplasting. Skaff deg en konto på Photobucket eller tilsvarende, og publiser bildene der. Så bruker du bare en url her i forumet, mye bedre
Det er godt mulig, men jeg anbefaler uansett å ikke belaste forumservere med bildeopplasting. Skaff deg en konto på Photobucket eller tilsvarende, og publiser bildene der. Så bruker du bare en url her i forumet, mye bedre
M mannensomikkekunnele Medlem 2. mai 2009 Innlegg 470 19. juni 2009 #3 Aha, takk for svar. Da skal jeg gjøre det.
Jon Henrik Grunnlegger Medlem 12. okt. 2007 Innlegg 6.509 Sted Fredrikstad 19. juni 2009 #4 Hei, Du har rett, opplastningsmuligheten på forumet er deaktivert av årsakene Anders nevner. Håper ikke dette byr på noen større problemer
Hei, Du har rett, opplastningsmuligheten på forumet er deaktivert av årsakene Anders nevner. Håper ikke dette byr på noen større problemer