Anbefalinger til klokke?

Medlem
25. sep. 2017
Innlegg
17
Sted
Verdal
Hei godtfolk!

Har blitt bitt av basillen etter å ha kjøpt meg ei Police klokke som ble bytta inn etter 3 dager da jeg fant dette fantastiske stedet.

Kjøpte meg da Seiko SRP703, og ikke lenge etter lå det en SKX009 i postkassa.

Håper dere har kunne komme med noen tips til klokker til ca 10k , samme hva. Alle tips taes imot med stor takk!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Tissot er mine favoritter i lavere prisklassen. Du vil få mye fint der!

For ti laken er en Omega Seamaster innen rekkevidde, men da som quartz. Det er ikke noe for deg. Sparer du litt til kan du få en fin brukt! Breitling er også fint valg i prisklassen.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddstene
Hamilton har også mye fint. Det samme har Sinn.
Du kan følge med i Dagens klokke, besøke urmakere og ta deg tid til å vurdere og vurdere. Sakte(eller fort) så beveger budsjettet ditt seg forbi det du trodde var mulig....
Velkommen til TS. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddstene og fredskijj
Hei og velkommen. Ville bare sjekke om du betalte mva. på den Police klokken og om det kn dokumenteres fra bank og tollvesen med dokumenter som henviser til serienummer


Seiko MM.

PS du har vel mva dok på den policeklokken:cool:

Den blei levert inn rimelig fort for og si det sånn...
 
Nomos, Nomos! Jeg har ingen selv, og aldri eid en,men har veldig lyst på, og ser de har modeller helt ned til 10000 på den offisielle nettbutikken.

Det bruker å være mye kjærlighet for Nomos her og på andre forum. In-house movement og alt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddstene
Denne fra Nomos er vel 11000. Manuell mekanisk. De automatiske er litt dyrere.

club_automat_datum_front2.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddstene
Sjansen er såpass stor for at du i løpet av kort tid ønsker deg en Rolex Submariner eller Explorer så eg hadde valgt et ur som er lett omsettelig og/eller uten stort verditap når du skal realisere Rolexen. Brukt er helt topp.