Anbefaling av stort men elegant ur?

Hva med denne? Passe stor og passe elegant.;)

MA-A10-poliert-mass-Boden-3.jpg

Jada, jeg fikk bekreftelsesmail og gode greier. Fikk registrert meg uten noen som helst problem i går, men har enda ikke fått godkjenning fra administrator.

Hva med denne? Passe stor og passe elegant.;)

MA-A10-poliert-mass-Boden-3.jpg
Den var jo kjempefin, men til den prisen hadde jeg heller gått for Longinesen jeg er så forelsket i. Steinharten var for øvrig skikkelig, skikkelig pen. Noen som vet hvordan det er med VAT, og når jeg kan regne med å få fjernet den? Skal eventuelt bestille til England.

Noen som vet hvordan det er med VAT, og når jeg kan regne med å få fjernet den? Skal eventuelt bestille til England.

Når du bestiller kan du be om å få fjernet VAT hvis dette ikke skjer automatisk i kassen ved utsjekk.
Nå er jo UK medlem i EU, så du betaler for VAT ved bestilling, men skal slippe dette ved innførsel til UK.

Bestiller du til Norge får du bare en regning i posten på utestående moms og toll.

Det er kanskje ikke så elegant, men Steinhart kom med denne for en uke siden.

646211522Apollon_Auto_Anim.gif

Det følger med tre forskjellige bezeler, sort, SS og bronse. Absolutt mye for pengene.

836579095steini_start_07-11.gif

Denne er jo bare helt Konge. Veldig utenfor firkanten, brutal, men også med en viss eleganse i sin renhet. Flott rem er det også. En slik en fikk jeg veldig lyst på, men slik har jeg det med nesten alt som tikker og går ;)

Steinhart Apollon er jo helt på høyde med Helson Shark Diver, når det kommer til størrelse. Designet var rått :)