Anbefaling av klokke til ca 10000

Bruvik Fjord

http://www.bruviktime.com/#!/watches/bruvik-fjord
fjord.jpg

Du kan jo kontakte Lervik Ur i Haugesund og be dem sende denne over.
Klokkedesigner bosatt i Haugesund, Norge som designer klokker der det er elementer fra norsk natur. I denne er det en skvett med vann fra Langfoss i Åkrafjorden...... i baklokket ;)

Klokken lanseres visst til helgen. Altså forløpig ingen som har den på armen...... Koster ettersigende 9K og kommer i flere versoner enn denne på bildet.
Thor Hushovd er ambasadør fot Bruvik Ur i tillegg til Ray Kay (Haugesunder) og Trond Espen Seim.
Hushovd hadde en av prototypene til Fjord på seg da han vant en av etappeseierne under årets Tour De France.

Lykke til videre :)

Håper å se noen WS av Fjord! Men jeg må innrømme at jeg synes navnet er lite spennende...Håper klokken er bedre ;)

Håper å se noen WS av Fjord! Men jeg må innrømme at jeg synes navnet er lite spennende...Håper klokken er bedre ;)

Også er det jo Quartz da:( 9k for en GMT Quartz med noe vann i bakloket.. Det er for dyrt imo!! Hadde den være automatisk og kostet det samme kunne den vel vært litt mer spennende!?

Også er det jo Quartz da:( 9k for en GMT Quartz med noe vann i bakloket.. Det er for dyrt imo!! Hadde den være automatisk og kostet det samme kunne den vel vært litt mer spennende!?

Bruvik er klokkedesigner, ikke klokkemaker. Og det er kanskje det største problemet. Bruvik er moteklokker. Da har det lite å si om det er quartz eller automatikk inni.

Jeg har pratet litt med Knut om dette, og han skulle bringe mine synspunkter videre. Jeg har prøvd Bruvik Fjord på armen. Den er perfekt! Hadde det bare ikke vært for verket inni. Hadde det vært automatisk, hadde jeg kjøpt klokken umiddelbart :)

Jeg tipper Bruvik er mest interessant for de som er i markedet for en "moteklokke." Det er sikkert et større marked en hva vi interesserte representerer.

Hadde ikke brukt 10k på en Bruvik med ETA.

Først og fremst synes jeg ikke Bruvik-klokkene er noe pene, så det stopper allerede der. Men det er jo kult at noen forsøker. Håper han selger noe til utlandet. Når Moods of Norway kan leve av å selge stygge ting kan vel han og ...

Først og fremst synes jeg ikke Bruvik-klokkene er noe pene, så det stopper allerede der. Men det er jo kult at noen forsøker. Håper han selger noe til utlandet. Når Moods of Norway kan leve av å selge stygge ting kan vel han og ...

+1