Anbefal meg en panda til 10k! :) (Universal Geneve Compax)

My-style-panda-watch.jpg

J/K

Tanker rundt denne? Jeg liker den!
1000w

Frederique Constant Vintage Racing Collection on Vimeo

Herregud, dene tråden har sendt meg rett på panda-kjøret.
trenger jeg en gammel Carrera og ræserbil som matcher racing-rem og kjørehansker.

Jeg har denne i dag, en Seiko Quartz :)
77a06800c2cdf5bee915d06b472b9f61.jpg

Men må jo si at jeg drømmer litt om en slik:
979b6fdbc9d131e2e9276caa81d34ebc.jpg

og denne er jo ikke gal den heller:
a631660e778ec05d9265fc8c28041d88.jpg

Men spørs om jeg greier å komme over det psykologiske med å bruke så mye på ei klokke, en når man nettopp har fått ny jobb samt blitt far til nummer 2, så burde jo det feires og? :)

Billigste alternativet er kanskje å finne en vintage med valjoux 7730 verk i. Både hamilton og tradition (solgt gjennom sears) har fine pandautgaver. Best of luck.

Billigste alternativet er kanskje å finne en vintage med valjoux 7730 verk i. Både hamilton og tradition (solgt gjennom sears) har fine pandautgaver. Best of luck.

Tradition Stellaris synes jeg virker veldig interessant, men har ikke klart å finne noen for salg ennå. Særdeles lekker i alle fall.
The Wristwatch Blog: Tradition Stellaris "Carrera"

http://wornandwound.com/2013/12/09/affordable-vintage-hamilton-valjoux-7730-chronographs/

OnTheDash - The definitive guide to Heuer

Eller russisk kanskje?
http://i40.photobucket.com/albums/e215/Wossmean/Poljot/Sturmystandclose-1-1.jpg

Redigert:
Men spørs om jeg greier å komme over det psykologiske med å bruke så mye på ei klokke, en når man nettopp har fått ny jobb samt blitt far til nummer 2, så burde jo det feires og? :)

Ikke én, men to gode grunner! Jeg ble overrasket av fruen med at nr to var på vei på bursdagen min sent i desember, 15 januar var fødselsårklokken til nyingen på plass på armen :) Alt handler om å rasjonalisere, nå er jeg på en greie med at klokken til førstemann er dyrere enn den til nr to og det kan være det må handles mer..