Alright å ikkje vere mainstream? Ja, det er det...

Takker for alle svar i tråden.

I tråden her er iallefall takhøgda OK stor.

Følger lite med i unboxing, så veit ikkje kva som skjer der. Har vell posta der 1 gang. Så om denne posten skulle vore der beklager eg.

Lag ein fin dag!

Gratulerer så mye med flott klokke!

Alltid hatt sansen for Tag, er vel mest tilfeldigheter som har gjort at jeg ikke har kjøpt en. (enda) :)

Gratulerer med nytt ur! Jeg syns den Aquaraceren der er knalltøff, og kunne faktisk godt hatt en slik selv - bare så det er sagt!

Har akkruat samme klokke, på gummirem. Står ikke tilbake for noen etter min mening, selv om jeg ble litt skuffet da jeg åpnet den første gangen. Likte ikke at urverket holdes på plass av en ring av plast i en klokke i denne prisklassen.

Var og kikket på Link Cronograph (cal16) igjen nå - den skulle jeg gjerne hatt. Link day-date i sort skive er også utrolig flott. Generelt er hele Link-serien midt i mitt designmessige smørøye. Og for en lenke.. Fantastisk! Men nå har jeg et par klokker som dekker det "bruksområdet" og TH blir uaktuelt p.t. Litt synd, for jeg er oppriktig imponert over det de har gjort med Link.

Rename tråden til "Vi elsker Tag Heuer"? ;)

Har akkruat samme klokke, på gummirem. Står ikke tilbake for noen etter min mening, selv om jeg ble litt skuffet da jeg åpnet den første gangen. Likte ikke at urverket holdes på plass av en ring av plast i en klokke i denne prisklassen.
@Maverick

Har eg ikkje tenkt på.
Må sjekkes når kjem heim. Synast sjølve kassen etc virker som meget OK kvalitet. Litt meir usikker på lenka.

Oddemann

Redigert av en moderator:
Var og kikket på Link Cronograph (cal16) igjen nå - den skulle jeg gjerne hatt. Link day-date i sort skive er også utrolig flott. Generelt er hele Link-serien midt i mitt designmessige smørøye. Og for en lenke.. Fantastisk! Men nå har jeg et par klokker som dekker det "bruksområdet" og TH blir uaktuelt p.t. Litt synd, for jeg er oppriktig imponert over det de har gjort med Link.

Rename tråden til "Vi elsker Tag Heuer"? ;)

@HansurHeh, ja Link er fine ur.
Renaming av tråden uteblir. Ein sauetråd må til, tipper den fases ut etterkvart, var skrevet i eit øyeblikks voldsomt frustrasjon av å ha lest altfor masse negativt om TH (Kjøpte jo dog en likavel så...:)
(Periodevis fekk eg feelingen av at ein KUN kunne slå til med Omega og Rolex for å aksept, etter litt meir tråling ser eg jo at det ikkje er tilfelle.. )

Redigert av en moderator:
Ser at tittelen på tråden er forandret.
Er det lov å blande sammen engelsk og nynorsk på den måten?:confused::eek:

TAGheuer er vel så mainstream som det er mulig å bli? Det er det dog ikke noe galt i,det fineste uret er det DU liker best.

Jeg kunne absolutt tenke meg å kjøpe Tag Heuer, blant annet er en blå Monaco høyt oppe på listen av ur jeg kunne tenke meg. Så må jeg også innrømme at jeg er litt svak for enkelte eldre Tag Heuer Link, med den karakteristiske stygg-tøffe lenken de brukte bl.a. på klokka Matt Damon brukte i Bourne-filmene:

079d0ce78eb7832d5564db1d88b50102.jpg

TAGheuer er vel så mainstream som det er mulig å bli? Det er det dog ikke noe galt i,det fineste uret er det DU liker best.

Jo, det må vel være ganske mainstream. En kollega som var veldig F1-interessert hadde, selvfølgelig, TH-Formula1. (Maken til min, men med lenke).

TH er en kjent bil/racing-klokke. På 60-tallet var de vel synonymer?

Her er min TH.
WP_20140929_21_06_14_Pro.jpg

:cool: