Ny og ubrukt Aigi Satellite Ground Station - World Dial.
Artig sak fra Norske Aigi.
Klokken er urørt og med plasten på.
Denne automatiske klokken er limitert til 394 eksemplarer og er inspirert av KSAT's enorme nettverk av satellitt-bakkestasjoner rundt om i verden.
Mønsteret i urskiven er inspirert av radomene som omslutter antennene mens kronen er formet som en satellitt-bakkestasjon og er laget av stål fra sydpolen. Stålet ble i februar 2022 hentet ut fra den første antennen som ble bygget på Troll stasjonen i Antarktis.
Teknisk info:
Urverk: Seiko NH35A automatisk. 24 juveler, 21.600 vibrasjoner, dato, hacking funksjonalitet. Gangreserve: 41 timer
Størrelse: Ø 40,5MM (ikke inkludert kronen)
Lug til lug: 46MM.
Tykkelse: 11,95MM (14MM inkludert det buede glasset).
316L kirurgisk rustrfritt stål (reim og kassen).
Glass: Dobbelthvelvet safirglass (ripesikkert) med antirefleksjonsbelegg på innsiden.
Safirglass også på baksiden med innsyn til urverket.
Vanntetthet: 20 ATM / 200 meter.
Skru ned krone.
Lume: Swiss Super-LumiNova® BGW9
Selges til min kostpris: 2 500,- + eventuelt frakt
Jeg kan være interessert i bytter, opp, ned og til siden.
Artig sak fra Norske Aigi.
Klokken er urørt og med plasten på.
Denne automatiske klokken er limitert til 394 eksemplarer og er inspirert av KSAT's enorme nettverk av satellitt-bakkestasjoner rundt om i verden.
Mønsteret i urskiven er inspirert av radomene som omslutter antennene mens kronen er formet som en satellitt-bakkestasjon og er laget av stål fra sydpolen. Stålet ble i februar 2022 hentet ut fra den første antennen som ble bygget på Troll stasjonen i Antarktis.
Teknisk info:
Urverk: Seiko NH35A automatisk. 24 juveler, 21.600 vibrasjoner, dato, hacking funksjonalitet. Gangreserve: 41 timer
Størrelse: Ø 40,5MM (ikke inkludert kronen)
Lug til lug: 46MM.
Tykkelse: 11,95MM (14MM inkludert det buede glasset).
316L kirurgisk rustrfritt stål (reim og kassen).
Glass: Dobbelthvelvet safirglass (ripesikkert) med antirefleksjonsbelegg på innsiden.
Safirglass også på baksiden med innsyn til urverket.
Vanntetthet: 20 ATM / 200 meter.
Skru ned krone.
Lume: Swiss Super-LumiNova® BGW9
Selges til min kostpris: 2 500,- + eventuelt frakt
Jeg kan være interessert i bytter, opp, ned og til siden.