Sammendrag fra årets dag! 
Ble litt sen update på dagen, da jeg måtte jobbe kveld på 7/11 etterpå(total nedtur etter dagens første jobb
)
Men fredags morgen startet helt upperlig, da jeg kom ruslende inn dørene til Lervik ur sto utstillings urene klar på disken for dagens puss før de ble plassert i diverse montre/utstillingsvindu.
Det ble en god del kikking, klåing og info om klokkene, som må beskrives som en av mine bedre mårninger
Etter klokkene var stilt ut gikk vi noen runder rundt i lokalet der info`en rundt de forskjellige klokkene bare flommet ut av de ansatte!
Så ble vi litt seriøse og startet med litt jobbing
Ble litt løperunder til posten og til diverse andre butikker i byen, samt vasking av montre og gulv osv. Men så fikk jeg jobben så må kalles KREM jobben nummer 1! Lervik hadde nettopp fått inn en ny runde med diverse ur fra Rolex. Jeg fikk i oppgave å !!åpne!! alle eskene(20+) for å skrive serie nummer på utsiden av boksene så det ikke ble noen mixups. Så det ble som 20+ unboxinger på en dag! Her var det alt fra, datjust II, daytona, subs, explorer osv. Ren glede
Videre ble det ett par goodies på meg før jeg dro videre på kveldsjobben, poster bilder av dette senere(ble desverre ikke tatt noen bilder da jeg var oss Lervik ur. Var alt for opptatt med å dra haka opp fra gulvet
)
-Oliver
Ble litt sen update på dagen, da jeg måtte jobbe kveld på 7/11 etterpå(total nedtur etter dagens første jobb
Men fredags morgen startet helt upperlig, da jeg kom ruslende inn dørene til Lervik ur sto utstillings urene klar på disken for dagens puss før de ble plassert i diverse montre/utstillingsvindu.
Det ble en god del kikking, klåing og info om klokkene, som må beskrives som en av mine bedre mårninger
Så ble vi litt seriøse og startet med litt jobbing
Videre ble det ett par goodies på meg før jeg dro videre på kveldsjobben, poster bilder av dette senere(ble desverre ikke tatt noen bilder da jeg var oss Lervik ur. Var alt for opptatt med å dra haka opp fra gulvet
-Oliver