Gratulerer, flott måne
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.415 Sted Drammen 9. sep. 2014 #77 Raylar skrev: Gratulerer, flott måne Klikk for å utvide... Takk skal du ha @Raylar Hansaeng skrev: Gratulerer med en av de flotteste månene jeg har sett Og til 3x! Grattis! Klikk for å utvide... Tusen takk @Hansaeng Nessuno79 skrev: WOW!!! Virkelig noe annerledes, og da på beste mulig måte Likte den veldig godt, grattis! Klikk for å utvide... Takker @Nessuno79 Liker også at den er litt utenom det vanlige. Greg skrev: Dette var en utrolig flott klokke. Gratulerer Klikk for å utvide... Takk for det @Greg ChrisHarberg skrev: Fy søren, det der må være den nydeligste månefasen jeg har sett! Spesilt i lume. Fy satan. Grattis! Klikk for å utvide... Takker @ChrisHarberg Månefasen er noe for seg selv ja Ralph skrev: Det lumen bildet der er helt sjukt! Gratulerer. Klikk for å utvide... Takk takk @Ralph Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Raylar skrev: Gratulerer, flott måne Klikk for å utvide... Takk skal du ha @Raylar Hansaeng skrev: Gratulerer med en av de flotteste månene jeg har sett Og til 3x! Grattis! Klikk for å utvide... Tusen takk @Hansaeng Nessuno79 skrev: WOW!!! Virkelig noe annerledes, og da på beste mulig måte Likte den veldig godt, grattis! Klikk for å utvide... Takker @Nessuno79 Liker også at den er litt utenom det vanlige. Greg skrev: Dette var en utrolig flott klokke. Gratulerer Klikk for å utvide... Takk for det @Greg ChrisHarberg skrev: Fy søren, det der må være den nydeligste månefasen jeg har sett! Spesilt i lume. Fy satan. Grattis! Klikk for å utvide... Takker @ChrisHarberg Månefasen er noe for seg selv ja Ralph skrev: Det lumen bildet der er helt sjukt! Gratulerer. Klikk for å utvide... Takk takk @Ralph
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.415 Sted Drammen 9. sep. 2014 #78 Kan forøvrig informere om at den skal en liten tur tilbake til Tyskland for å få fjernet litt støv som irriterte meg litt for mye på skiva Review kommer når jeg er tilbake i Norge om en måneds tid eller noe i den dur
Kan forøvrig informere om at den skal en liten tur tilbake til Tyskland for å få fjernet litt støv som irriterte meg litt for mye på skiva Review kommer når jeg er tilbake i Norge om en måneds tid eller noe i den dur
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.415 Sted Drammen 15. sep. 2014 #80 r_inge skrev: _FET!_ Gratulerer!! Klikk for å utvide... Takk skal du ha @r_inge Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Tokky Medlem 7. juli 2013 Innlegg 22 Sted Vestfold 17. sep. 2014 #81 Dette var en lekker sak! Gratulerer så mye!
P å l Medlem 21. sep. 2014 Innlegg 4 Sted Stavanger 21. sep. 2014 #82 Wow, den var bare nydelig... Gratulerer så mye