*

Jeg tar gjerne i mot tips om boks for oppbevaring av klokker på rem, hvor klokkene ligger i full lengde. Alle bokser jeg har vært borti har en pute som klokken strammes rundt, men jeg ønsker ikke at remmene skal få en bøyd form. Noen som skjønner hva jeg mener og vet om noe slikt?
det pleier å fungere for nye klokker i butikk eller for en samling av klokker som ikke brukes, men med en gang du bruker remmene krummer de seg og holder seg neppe flate i boksen.

upload_2016-4-21_17-4-27.png

@uret, jeg kan tipse om en medsoners nyutviklede konsept klokkehotell med følgende betingelser:
- klokkeeier er selv ansvarlig for å levere klokken inn til hotellet, 500,- per klokke per måned (TS-pris), kun forskuddsbetaling, klokken leveres tilbake til eier etter hotelldrives ønske,
- mot pristillegg (NOK 150,- / mnd / klokke) kan klokken lagres flatt, standard er med lukket rem rundt pute
- klokken må være i høy prisklasse og av type Rolex, PP, AP, IWC, PAM, L&S, e.l. (ikke FPJ, gud forby)
- det benyttes ISO-prinsippet INSSUSI (Ikke Nødvendigvis Samme Stand Ut Som Inn)
- send PM til hotelldriver @Genta
- liten skrift *

* hotelldriver står fritt til å endre vilkårene uten varsel