-30% på Rolex. Members.com har salg på Rolex i morgen mandag fra klokken 12.00

Medlem
20. jan. 2009
Sted
Hamar
den kampanjebaserte nettbutikken members.com annonserer at de fra i morgen mandag, klokken 12.00 vil ha en 30% kampanje på rolex. De har tidligere hatt slike kampanjer på Omega og Tag, utvalget har ikke vært voldsomt bra men jeg tenkte det var greit å si i fra.

Registrerer du deg på siden nå så tror jeg du får tilgang innen i morgen, evt så kan jeg eller noen andre som er registrert "invitere" og du får da tillgang med en gang.

Medfører riktighet dette:) Dog vet jeg ikke hvilken forhandler klokkene kommer fra..har lurt på om det kan være uret.se, men det er antagelser fra min side.. De har før blant annet hatt salg på de nevnte to merkene, samt IWC og Seiko..

Er det snakk om 30% på Norske veil. priser? Hadde ikke vært dumt med en ny 116610LN til 38 000,- ;)

Er det noen som vil invitere meg?

Var vel ikke veldig imponert - eller er det jeg som har misforstått AD prisene i Norge?

Er vel 20% på det meste av klokker man evt vil kjøpe, og disse er det satt for høy veiledende pris på etter hva jeg kan skjønne ;)

eks 116610LV står det at koster veil. 64800,- og nå 51840,- og det er vel ikke noe å rope hurra for!! Meget skuffende, har ikke vært så gale på tidligere klokketilbud der!

Er vel 20% på det meste av klokker man evt vil kjøpe, og disse er det satt for høy veiledende pris på etter hva jeg kan skjønne ;)

eks 116610LV står det at koster veil. 64800,- og nå 51840,- og det er vel ikke noe å rope hurra for!! Meget skuffende, har ikke vært så gale på tidligere klokketilbud der!

Ja dette var ikke mye å rope hurra for :( Får jo bedre tilbud hos ADer i Norge

Ja dette var ikke mye å rope hurra for :( Får jo bedre tilbud hos ADer i Norge

Det ser slik ut, og når jeg finleser annonsene ser det ut som klokkene kommer fra urverket.no/uret.se, da tekst er helt identisk, bare med høyere priser! Så dette kan man vel nesten si er lurerier i forhold til prisene som oppgies?

For de som evt ikke er medlemmer ennå ...

members.png