30-årsgave

Enig i at uten dato er det peneste, men liker heller ikke tanken på et skjult hjul uten funksjon. Skal neimen ikke være enkelt dette...

Hmh.. Så.. Teit :p

Jaja, jeg synes nå faktisk den med dato var penest uansett da :eek:

Jeg veksler fra dag til dag. Det med skjult datohjul har festet seg som litt irriterende og jeg tenker at dato er "kjekt å ha", men uten dato er definetivt penest og mest stilrent i mine øyne. At det kan være så vanskelig å ta en avgjørelse når det gjelder noe så lite og trivielt...

Da ble det Stowa Marine A10 med dato og gravering av rotor. Vet mange synes det siste er litt tacky, men selv om jeg sikkert kommer til å utvide klokkesamlingen i fremtiden vil jeg uansett beholde denne både fordi det er min første ordentlige klokke og fordi det er en 30-årsdagsgave. Tenker det må være utrolig artig for eventuelle barnebarn å kunne arve en slik klokke med gravering om si 50 år!

Date.JPG

Da er Stowa in the house (selv om den ikke er in-house :p). Sykt fornøyd! Synes balansen mellom det enkle, rene og relativt nøytrale sett opp mot wrist presence er perfekt. Vil nok ikke bli lagt merke til av et utrent øye (som passer meg ypperlig), men oser av kvalitet og er IMO rett og slett nydelig. Veldig fornøyd med at jeg gikk for dato og at det ble Marine A10 og ikke "bare" Marine Automatic. Hvis jeg skulle pirke på noe er det at den fremstår som en stor 40 mm og jeg skulle faktisk gjerne hatt den litt mindre, men kanskje bare jeg som har små håndledd :rolleyes:

Klokka:

Marine%20A10.jpg

Foreløpig hussamling (på deling med fruen faktisk!):

Klokker.jpg

Redigert:
Gratulerer! Stowa lager fine klokker. Men jeg liker Orient Star-en din enda bedre!

Todda