Selges 3 uker Gammel Tudor GMT

Medlem
28. aug. 2018
Sted
kråkenesdalen 151
2019-modell Tudor Black Bay GMT
· Selger og ur befinner seg på Oslo
· Selges til 36 000kr

Da klokken var litt stor for meg, luftes den til salgs igjen. Her er muligheten til å skaffe seg et usedvanlig pent allround ur som passer like godt til jeans som til dress. Skrukrone, safirglass og stort sett børstede flater gjør at uret kan bli med på de fleste aktiviteter. Byggekvaliteten og finishen på uret er etter min oppfatning nær det beste du kan få under 40k.

Kortversjon: ekstrem byggekvalitet og finish med et gjennomtestet, servicevennlig og nøyaktig urverk.

UR Tudor Black Bay GMT

ALDER OG HISTORIKK Klokken er kjøpt hos utenlandsk AD for under en måned siden. Mva er betalt ved innførsel.

TEKNISK TILSTAND Gangreserven er som den skal. Kronen er fast og opptrekk er lett, dato skifter som den skal. Jeg vil basert på dette hevde at urverket er 100%.

KOSMETISK TILSTAND Noen unngåelige hairlines på claspen som kan poleres vekk om kjøper ønsker det, ingen skraper eller hakk. Uret fremstår som "strøkent".

BOKS OG PAPIRER Ytterpapp, boks, hangtag, garanti (2 års internasjonal garanti fra kjøpsdato) og bruksanvisning – altså komplett..

PRIS OG OPPGJØR Selges til 36 000kr. Valgfri frakt kommer i tillegg. Forskuddsbetaling til bankkonto eller via Vipps før sending eller overlevering.

REFERANSER Over 30 på klokkeriet. Se gjerne etter meg på Klokkeriets referansegruppe. Du kan også kontakte meg på 93920507.

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    54,7 KB · Visninger: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    53 KB · Visninger: 0
  • 5.jpeg
    5.jpeg
    92,4 KB · Visninger: 0
  • 6.jpeg
    6.jpeg