.

Både liker og bruker denne. Innførte en veldig ok rutine for en stund siden, to nye brygg testes hver fredag kveld. Dog hender det at flere blir testet og gjerne re testet :mrgreen:

Oppfinnsomt eller ei, eksisterer også der som Kenny1000 :eek:
 
"I like my alcoholism to have a paper trail"

Tapp'er støtt og stadig ulike ting under brukernavnet (surprise) AndreVonDrei.

Farlig å samle på både badges og spennende brygg
 
Både liker og bruker denne. Innførte en veldig ok rutine for en stund siden, to nye brygg testes hver fredag kveld. Dog hender det at flere blir testet og gjerne re testet :mrgreen:

Oppfinnsomt eller ei, eksisterer også der som Kenny1000 :eek:

Bruker også den. Fin til å holde orden på det man har smakt. Stigh er brukernavnet.
 
Jeg liker veldig dårlig aat jeg fristes til å drikke øl jeg egentlig ikke har lyst på bare for badgens skyld, men det er en fin app og greit sted å holde oversikt over hva man har drukket.

På Untappd heter jeg MagnusAS.
 
Selvsagt er man på untapped! Strålende å kunne følge med en sliten søndag på hva som ble konsumert kvelden før. Det minner meg på at det er en øl eller to som må legges inn.. :eek:
 
Synes det er veldig interessant å gå gjennom historien for å se over hvilke øl som har fått høyest rating.
Er ganske overrasket over at bare 3 av mine 173 registrerte brygg har fått høyeste karakter (bruker bare hele stjerner). Favorittene er som følger:
Humlekanon - Haandbryggeriet
Farmhouse IPA - Lervig
Kriek of Telemark - Nøgne Ø

Hvilke har dere med toppscore?
 
Måtte registrere meg igår som *ta da* adamskater under runde på Melkebaren Sandnes.
Brukte hell Beer Hunt på iPhone men når jeg byttet platform så kom ikke det med over,
så starter på ny kule her med beskjedne fire taps nå :)

:: EDIT ::

Til Untappd sin fordel så klarte jeg å finne alle fire typene med en gang der, noe jeg ofte slet med på Beer Hunt - så regner med at Untappd har større brukergruppe
 
Synes det er veldig interessant å gå gjennom historien for å se over hvilke øl som har fått høyest rating.
Er ganske overrasket over at bare 3 av mine 173 registrerte brygg har fått høyeste karakter (bruker bare hele stjerner). Favorittene er som følger:
Humlekanon - Haandbryggeriet
Farmhouse IPA - Lervig
Kriek of Telemark - Nøgne Ø

Hvilke har dere med toppscore?

Er nok litt svak for IPA`er, så de vanlige fra Nøgne Ø, Haandbrygeriet og Kinn scorer høyt hos meg. Et bryggeri som jeg har fått stor sans for er Grünerløkka Brygghus, de lager en veldig god IPA + mye annet godt.

Hadde anledning til å smake litt forskjellige øl fra 7 Fjell sist helg og de har også en del som det er verdt å prøve flere ganger.
 
Går mye av diverse IPA'er her også. Har funnet ut at jeg har sansen for noe mer ubalanserte IPA'er/DIPA'er med kraftig smak av de tilsatte humletypene.

Om du liker Grünerløkka anbefaler jeg deg å prøve collab-brygget de hadde med Voss; Ut på tur. Som å gå på trynet i skogen med kjeften åpen. En av de mer interessante bryggene jeg har prøvd.
 
Usikker, må nok prøve diverse barer. Ser den er sjekket inn på Bøker & Børst (Stavanger), Grünerløkka Brygghus (Oslo), Scandic, Ujevnt og Tre Brør (Bergen) på Untappd
 
Genial app for holde styr på de forskjellige typene og etterhvert blitt en avhengighet og hele tiden finne noe nytt
Heter Kamil der også :cool:
 
Prøver å huske å bruke den, men som regel går det i glemmeboken :rolleyes:

Brukernavn: jonehamre
 
Går mye i diverse egenproduksjon her om dagen, så da blir det lite logging i Untappd, men jeg registrerer da en og annen "industripils" under brukernavnet KristofferStrange
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher