20-50 % på en rekke Omega, Tag Heuer og Raymond wiel.

Den X2'en har de prøvd å kvitte seg med i snart 2 år nå tror jeg. Ettersom jeg bor i Ski går jeg ganske ofte forbi og er ofte innom. Litt skuffet over at det var kun en Omega med rabatt.

Det høres ut som et bra kjøp rolf s :) KOs deg med den, og post gjerne noen bilder og en unboxings tråd ;)

Er desverre ingen racer på bilder, kamera og data. Er konas jobb her i huset, aldri lært meg hvordan jeg flytter bildene over fra kamera og inn på pcen... Høre på jobben i morgen om noen av de jobber med kan hjelpe meg, har jo et bedre kamera der en hjemme.

Forresten hadde de ogå en Tag Heuer Aquagraph igjen blandt klokkene på salg når jeg var ferdig i 19.00 tiden.

Var innom for en times tid siden. Lite interessant å melde. En bitteliten monter med 12-14 klokker, EN Omega, et par TG Aquaracer quartz, og resten relativt lite spennende Raymond Weil. Omegaen var en firkantet De Ville X2, en av få Omegaer jeg ikke kunne tenkt meg.. :) Så hvis man må reise langt er det igrunn ikke verdt det.
Derimot er de ansatte i forretningen svært kunnskapsrike, og det er alltid hyggelig å slå av en prat med dem. En av dem har bestilt seg den nye PO chronoen i blå. Han får den i oktober. Snasen klokke!

Det er dessverre normen for slike salg. Det er mye "drit" som skal ut. Godt da at situasjonen, tidvis, kan reddes av hyggelige og kunnskapsrike ansatte :)

Grattis med Tag, rolf s!

Veldig hyggelig at folk fra sonen dukket opp :) Rolf S fikk heldighvis med en en av god bitene på salget. Desverre så stemmer det jayeff sier. Før salget hadde jeg ingen aning om hvilke modeller som var på salg men kunne tenke meg at det var utgående modeller som ville prege monteret. (noe det også var). Nå venter vi i spenning på de nye Omegaene som vil komme i løpet av september/Oktober. :D