1920/gatsby party

Medlem
10. mars 2011
Innlegg
2.586
God kveld
Jeg og kona er invitert til Gatsby party. Siden jeg har lite klær igjen fra da jeg var ung trenger jeg råd eller om noen har noe og selge billig
Stikkord:
Rosa dress
Hvit dress
Hatt
Nikkers/vest
Str m

Evt om noen har en fru som har noe liggende til kona(str small)


Noen som har noe liggende eller vet om steder som slikt selges til en ok penge?
 
Var du ung på 20-tallet? :p

Jobben hadde 20/30-talls gangsterfest i sommer, og jeg fant dress på Uff, så verdt å ta en titt der.
 
Var du ung på 20-tallet? :p

Jobben hadde 20/30-talls gangsterfest i sommer, og jeg fant dress på Uff, så verdt å ta en titt der.

He he:)
Var nok ikke påtenkt engang, men så var det dette med ironi og nett
Tror det har løst seg nå.
 
Bumper denne ettersom jeg er i samme situasjon og skal på gatsby fest nå til helgen. Er det noen som vet om ett sted i Oslo området man får kjøpt seg 20 talls inspirerte klær eller en billig hvit dress? har fikset hatt og div, men klarer ikke bestemme meg om hva jeg skal ha på kroppen. Kom gjerne med forslag til outfit eller andre innspill er også åpen for å kjøpe smoking dersom noen vet om et godt sted :)
 
Redigert:
For noen år siden var halve salgsavdelingen hos oss på kostymelageret til Norsk Film på Jar da vi skulle samle alle troppene til nasjonalt salgsmøte med tema Las Vegas. Den gangen tror jeg det var mest en bigesjeft som ble spredt på folkemunne. Nå virker det på nettsiden deres som de har profesjonalisert dette noe og økt prisene, men 900-1500 for fullt kostyme i en uke inkl. vask/rens er ikke så ille sammenlignet med om man skal kjøpe noe.

10441931_10153403504543410_6364047346461890998_n.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: brannmann