116610LN

Swiss

UTESTENGT
Medlem
1. mars 2012
Innlegg
87
Hei, da jeg først oppdaget min interesse for klokker var det en Tag Heuer jeg ville ha, men så fant jeg dette fantastiske forumet, og fant vel ut av at jeg egentlig ville ha en Omega. Nå etter 2 stk omegaer har jeg funnet ut av at jeg vil ha Rolex, nærmere bestemt en ny 116610LN.

Men hvilken AD skal jeg kjøpe den av?

Og hva ligger prisen på ferdig prutet?

Swiss
 
Ta en telefon eller send en mail til Lervik ur eller urmaker Jørgensen:) Er vel som nevnt i mange tråder, to steder man får god service og mulighet til litt hyggeligere priser:)
 
Pris på ny 116610LN

Handlett en ny hos Lervik ur i Haugesund for 2 uker siden
Fikk 10% rabatt så pris til meg ble da 47.250
Inkl lev over natt.

Ypperlig service og billigere en dette får du det ikke om du kjøper hos aut forh i Norge.

Fikk og den samme rabatt hos dei andre aut lev med unntak hos Bjerke
Der det ikke var snakk om rabatt men pris på vel 52 k

Jeg kjøpte hos den lev som hadde urverkett på lager, da man selvsagt ikke har lyst og vennte flere uker
På og få det i hus, jeg overførte pengene på fredag kl 12.00 og fikk urverkett levert på døra på lørdag
Klokka 12.00 så transport tid fra Haugesund til sunnmøre va upåklagelig
 
Handlett en ny hos Lervik ur i Haugesund for 2 uker siden
Fikk 10% rabatt så pris til meg ble da 47.250
Inkl lev over natt.

Ypperlig service og billigere en dette får du det ikke om du kjøper hos aut forh i Norge.

Fikk og den samme rabatt hos dei andre aut lev med unntak hos Bjerke
Der det ikke var snakk om rabatt men pris på vel 52 k

Jeg kjøpte hos den lev som hadde urverkett på lager, da man selvsagt ikke har lyst og vennte flere uker
På og få det i hus, jeg overførte pengene på fredag kl 12.00 og fikk urverkett levert på døra på lørdag
Klokka 12.00 så transport tid fra Haugesund til sunnmøre va upåklagelig

Takk, har sendt mail til Lervik blir spennende