Oppdatering 9.12.14
Da tar vi det kronologisk med klokker inn siden 4.august.
Rolex GMT II 116718LN
Seadwelleren fikk mye armtid i sommer og Pateken ble liggende i boksen. Det som skulle bli den evige ...... ble derfor lagt ut for salg 3 mnd etter jeg kjøpte den. Den fant kjapt et nytt hjem og da kunne letingen etter noe nytt begynne. Jeg hadde bestemt meg for å finne en helgull sub-c etter alle de flotte bildene fra
@Edzilla. Viste seg desverre vanskelig å lure klokken av den hårete armen hans, på tross av flere forsøk. Når denne GMTen kom ut for salg var trangen etter gull så stor at jeg slo til
Klokken var akkurat så harry som jeg trodde den skulle være, innerst inne var jeg kjempehappy med den, men nærmiljøet var nok ikke modent for helgull klokke enda

Derfor forsvant den tilbake til selger etter et par uker.
Rolex GMT II 116710
Bytteobjekt som ble flippet umiddelbart. Dette er 2-3.gang jeg har hatt denne, og det er noe med de polerte midtleddene som ikke fenger meg.
Rolex 116610LN
Det viser seg at jeg trekkes alltid tilbake til en submariner. Bruker den til alt og går ikke lei av den. Denne kom inn i bytte mot helgull GMTen og er fortsatt i boksen. Brukes hele tida.
Rolex 116610LV
Igjen en klokke som jeg har eid tidligere og som jeg angret på at jeg solgte. Jeg angrer igjen..... Den ble byttet mot en annen klokke jeg hadde drømt om en mnd senere.
Rolex 116600
Dette er den klokka jeg kjøpte ny hos Lian. Etter den var byttet bort en mnd tidligere kontaktet jeg eieren og spurte om å få kjøpe den tilbake. Viste innerst inne at jeg likte submariner bedre og hadde både LV og LN i boksen, men det romantiske i meg ønsket å beholde min første nykjøpte Rolex. Ble desverre den første klokken av de tre Rolex dykkerene som måtte vike plass når det skulle flippes igjen.
Vacheron Constantine Overseas Chrono
Leste meg opp på dette merket da det kom en for salg her inne på sonen og ble veldig fasinert i tilegg til at klokken så helt rå ut.
Fikk kloa i den i en byttehandel mot Seadwelleren. Utrolig finish og kvalitetsfølelse, undervurdert merke som burde være på Patek høyde spør du meg.
Rolex 116618LN
Bare dager etter VCen var kjøpt så la
@andersmp selvsagt ut Pateken sin. Etter 2 intense dager med meldinger 3-veis mellom meg,
@Edzilla og
@andersmp så trakk
@Edzilla det lengste strået ( tror det var noe inside østfold greier som var tungen på vektskåla der

).
Ingen Patek, men derimot klokka jeg har siklet på i 4 mnd har kommet til Trøndelag

Nå får nærmiljøet bare venne seg til helgull.
Da består boksen når vi nærmer oss slutten på det første året på sonen av en submariner 116610LN og en submariner 116618LN, absolutt ikke det verste som finnes å feire jul og nyttår med