Meget kreativ måte for å få tillatelse til å kjøpe ny klokke. Grattis. Er du forresten sikker på at det blir en sønn![]()
De ultralydbildene var ikke til å ta feil av...
Meget kreativ måte for å få tillatelse til å kjøpe ny klokke. Grattis. Er du forresten sikker på at det blir en sønn![]()
Gratulerer med en sønn når den tid kommer!
Det var en nydelig klokke, men jeg mistenker at Mathfjeld har rett. At du kjøper ny når det blir konfirmasjon![]()
Først Bønna gratulerer.
Så: Du er #%^# ikke god i huet. Her er det altså en oppriktig strategi om å bruke så mye penger på klokker til familiemedlemmer ( fødte og ufødte) at ingen kan bli sure når du går på en smell sjøl?
Jeg mener, Rolex og Tudor til kona, IWC til ufødt sønn og seiko til under tusenlappen til seg selv. Du er jo ikke riktig skrudd sammen.
Gjør oppmerksom på at fadderbarnet ditt ønsker seg en speedmaster som faren kan låne en stund fremonver.
Ho ho, slik handler en ekte WIS!!Genialt!
Pen pen klokke, men selvsagt ikke egnet for konfirmanten, han bør minst være 30 får han får denne (og da bør han gjengjelde sin fars gavmildhet)![]()
Riktignok ikke en Patek, men så lenge banken for alle praktiske formål eier huset jeg bor i får det duge med en IWC.
Dette er en portofino, i presume![]()
OT: hvis du vil svare på flere innlegg i en smell, kan du klikke på den lille snakkebobla med pluss på nederst til høyre på alle postene du vil ha sitat fra. Så klikker du "Svar på tråd" til slutt, da dukker alle sitatene opp i svarposten din!