Tror de fleste kjenner til denne modellen. Nomos Club Sport Neomatik Worldtimer Jungle, 2025-modell, norsk kjøpt og produsert i kun 175 eksemplarer. Selges kun på grunn av andre prioriteringer.
Modellen ble presentert på Watches & Wonders Geneva 2025, og ble en umiddelbar publikumssuksess.
Tilstanden er tilnærmet ny, med kun minimale hairlines. Bildene er en del av beskrivelsen.
Lenken er ubrukt, og medfølger gjør også en passende grønn gummirem (lignende til den som er på bildene).
Klokken er meget tynn og elegant i forhold til worldtimer komplikasjonen: kun 40 mm i diameter og under 10 mm i tykkelse. Med 100 m vannresistens, skrukrone og rødt varselring som varsler om usikret krone som er meget praktisk.
Spesifikasjoner i korte trekk:
Selges for 50k
Jeg kan møtes for overlevering i Oslo, eller sende på kjøpers ansvar. Kjøper står for frakt. Jeg har flere gode referanser både herfra og fra andre plattformer. Bare å sende melding hvis det skulle være noen spørsmål.
Modellen ble presentert på Watches & Wonders Geneva 2025, og ble en umiddelbar publikumssuksess.
Tilstanden er tilnærmet ny, med kun minimale hairlines. Bildene er en del av beskrivelsen.
Lenken er ubrukt, og medfølger gjør også en passende grønn gummirem (lignende til den som er på bildene).
Klokken er meget tynn og elegant i forhold til worldtimer komplikasjonen: kun 40 mm i diameter og under 10 mm i tykkelse. Med 100 m vannresistens, skrukrone og rødt varselring som varsler om usikret krone som er meget praktisk.
Spesifikasjoner i korte trekk:
- Modell: Nomos Club Sport Neomatik Worldtimer Jungle (Ref. 790.S2)
- Kjøpt: Norge i 2025
- Kasse: 40 mm diameter, 9,9 mm tykkelse, stål
- Lug-to-lug: ca. 48 mm
- Urverk: DUW 3202 (integrert jump-hour GMT/GMT-ring, 42 t reserve)
- Vanntetthet: 100 m
- Lenke: Original, ubrukt; med quick release
Selges for 50k
Jeg kan møtes for overlevering i Oslo, eller sende på kjøpers ansvar. Kjøper står for frakt. Jeg har flere gode referanser både herfra og fra andre plattformer. Bare å sende melding hvis det skulle være noen spørsmål.

Vedlegg
-
IMG_0030.jpg175 KB · Visninger: 0
-
IMG_0031.jpg204,2 KB · Visninger: 0
-
IMG_8473 2.PNG653,1 KB · Visninger: 0
-
tempImage06yTwz.jpg106 KB · Visninger: 0
-
tempImagedeMSii.jpg119,2 KB · Visninger: 0
-