Ønsker tips til ny klokke til kona

Medlem
11. des. 2012
Innlegg
38
Sted
Oslo
Hei
Kona fyller snart år og jeg har da vært i stuss om hva jeg skulle handle til henne. Kom brått på at dette kanskje er en gyllen mulighet til å plante litt interesse for klokker noe som også kan komme far til gode ved enkelte tilfeller.

Da jeg først spurte henne om hun kanskje kunne tenke seg en litt ok klokke var svaret nei. Da jeg etter noen dager selv gikk og handlet meg ny klokke til min bursdag syntes hun at det var en flott klokke og jeg måtte da igjen komme med forespørselen om hun kanskje kunne tenke seg klokke til sin bursdag var svaret endret til tjaaaaaa. Nå, ca 1 mnd etter jeg handlet meg klokke, har hun måttet kjempe om oppmerksomheten min der jeg sitter i sofakroken og stirrer på skjønnheten som omkranser mitt håndledd (fikk brått litt assosiasjoner til Gollum og my preeeeecious) og nå virker hun nokså klar for ny klokke.

Har dere noen ok tips til klokke? Hun trenger en litt røff klokke som tåler en støyt, men ikke noe oversized monster). Hadde også vært fint om klokken kunne prøves hos en urmaker i Oslo/omegn da hun helt sikkert vil prøve på armen.

Budsjett: ca 15.000,-