Ønsker meg en beater, dog diver.

Medlem
3. feb. 2013
Innlegg
840
Sted
Lillestrøm
Tenkte å kjøpe meg en diver til meg selv til jul. Planen var å gå for en klokke til 10k. Ny eller brukt, men ikke eldre enn ca 3 år. Vil ikke stå for service selv.

Merke er ikke så farlig. Spennende med noe nytt, men trygt med noe kjent.

Tittet på superocean II (noe dyrere, men innfrir alle krav jeg ønsker.)
 
Du får legge på ca 50% - normalrådet her på sonen - og kjøpe deg en Seiko Prospex Marinemaster 300. Dèt er beater det.

Den leveres originalt med en flott lenke.

 
Jaja, hvis billig ETA-verk står høyere på listen enn et solid in-house ...

... da bør du ta en kikk på Oris. Det står forresten en lengre artikkel om Oris i siste WatchTime. Jeg liker godt den modellen som pakkes ut i denne tråden i et Oris-forum.
 
Jaja, hvis billig ETA-verk står høyere på listen enn et solid in-house ...

... da bør du ta en kikk på Oris. Det står forresten en lengre artikkel om Oris i siste WatchTime. Jeg liker godt den modellen som pakkes ut i denne tråden i et Oris-forum.

Han sagt nok 10.000 Kr. Ingenting galt med ETA: In-house er ikke mer "solid"…
Det er nok undervudering med å tenke at en 2824-2 er bare svak fordi det er massprodusert og dermed tilgjengelig til lav pris.
 
Legg til litt på pris, og kjøp deg en Sinn. Om jeg ikke husker helt feil, kan du og få noen til under budsjett.
Holder du til i Lillestrøm-området, kan du ta turen innom Jacobsen for å se og prøve flere av modellene.
 
squale

Jeg har en Squale som brukes på jobb og andre krevende oppgaver, noen sveiseperler på glasset men ellers er den i fin form :)

photobucket-56342-1369307354052_zps2b1a3945.jpg


photobucket-81406-1370425206578_zps2586219d.jpg


Squale klokker - Chronoshop
 
Legg til litt på pris, og kjøp deg en Sinn. Om jeg ikke husker helt feil, kan du og få noen til under budsjett.
Holder du til i Lillestrøm-området, kan du ta turen innom Jacobsen for å se og prøve flere av modellene.

+1 for Sinn!

Kjempeflotte klokker. :)