Gratulerer:D
ragamuffin Medlem 29. jan. 2010 Innlegg 1.249 Sted S & Fj 2. jan. 2014 #34 Gratulerer med en skikkelig lekkerbisken
runes Medlem 18. aug. 2011 Innlegg 2.085 Sted Mellom skogen og jordet 2. jan. 2014 #36 KarlFr skrev: Nice! Grattis! Klikk for å utvide... Toland85 skrev: Gratulerer med en pen Exp2. Nydelig allværsklokke Klikk for å utvide... Tusen takk. ocean2 skrev: Gratulerer! Regner med det smaker ekstra godt når man har 'ventet' i to år Klikk for å utvide... Jeg har jo flørtet med andre i ventetiden, det gjorde det nok veldig mye lettere å vente. reim skrev: Gratulerer med et vakkert ur. Klikk for å utvide... Striky skrev: Gratulerer med ny flott klokke Klikk for å utvide... Takk. FnuSnu99 skrev: Utrolig kul! Grattis:0) Klikk for å utvide... Tusen takk @FnuSnu99. Det eneste som kan få meg til å flippe den nå er evt. hvis noen tilbyr meg et bytte mot f.eks. en 1680. Dingle skrev: Utrolig tøff, gratulerer! Klikk for å utvide... Omen skrev: Gratulerer med flott explorer! Klikk for å utvide... maghas9 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... GCSJ skrev: Gratulerer med nok en fin Rolex!! Klikk for å utvide... csabko skrev: Gratulerer! Klikk for å utvide... ragamuffin skrev: Gratulerer med en skikkelig lekkerbisken Klikk for å utvide... Jas skrev: Gratulerer med flott Rolex! Klikk for å utvide... Tusen, tusen takk. Veldig fornøyd med den. Titter ustanselig ned på håndleddet, og smiler hver gang. Redigert av en moderator: 22. mai 2015
KarlFr skrev: Nice! Grattis! Klikk for å utvide... Toland85 skrev: Gratulerer med en pen Exp2. Nydelig allværsklokke Klikk for å utvide... Tusen takk. ocean2 skrev: Gratulerer! Regner med det smaker ekstra godt når man har 'ventet' i to år Klikk for å utvide... Jeg har jo flørtet med andre i ventetiden, det gjorde det nok veldig mye lettere å vente. reim skrev: Gratulerer med et vakkert ur. Klikk for å utvide... Striky skrev: Gratulerer med ny flott klokke Klikk for å utvide... Takk. FnuSnu99 skrev: Utrolig kul! Grattis:0) Klikk for å utvide... Tusen takk @FnuSnu99. Det eneste som kan få meg til å flippe den nå er evt. hvis noen tilbyr meg et bytte mot f.eks. en 1680. Dingle skrev: Utrolig tøff, gratulerer! Klikk for å utvide... Omen skrev: Gratulerer med flott explorer! Klikk for å utvide... maghas9 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... GCSJ skrev: Gratulerer med nok en fin Rolex!! Klikk for å utvide... csabko skrev: Gratulerer! Klikk for å utvide... ragamuffin skrev: Gratulerer med en skikkelig lekkerbisken Klikk for å utvide... Jas skrev: Gratulerer med flott Rolex! Klikk for å utvide... Tusen, tusen takk. Veldig fornøyd med den. Titter ustanselig ned på håndleddet, og smiler hver gang.