Årets siste klokkekjøp

Flotte emballasjebilder!

0IMG_0291.jpg

Sysjenbarnet hilser...

Takker :)

Kjekt å se andre andre Seadwellere i La Familia samlet i samme tråd. Tør jeg oppfordre til en dedikert tråd til Rolex' dykkerur i galleriet? :D Tror det hadde vært kult.

Heuer: Det er du som har den V-serial 16600 som Johnny solgte i sommer/høst? DEN er snadder!

Grattis med en klassiker!
Det er et flott eksemplar av arten du har fått kloa i der. Den vil så definitivt gi deg stor glede. Enjoy!:cool:

Min F-modell (2004) hilser så mye.

4762be60.jpg

hehe, dette er kanskje det sykeste her inne! At klokkene våre "hilser". Herre jeg er glad for at mannen i gata ser hvor syke vi er.

hehe, dette er kanskje det sykeste her inne! At klokkene våre "hilser". Herre jeg er glad for at mannen i gata ser hvor syke vi er.

Jeg vil helst ikke at nærmeste familie ser hvor syk jeg er heller ... Dama har nok noen anelser, men jeg forsøker å oppføre meg så normalt som mulig
326.gif

Herlig! Der satt den ja. Gratulerer med en tøff klassiker.:D
I dagens marked må vel dette kunne kalles en sikker investering.;)

Jeg vil helst ikke at nærmeste familie ser hvor syk jeg er heller ... Dama har nok noen anelser, men jeg forsøker å oppføre meg så normalt som mulig
326.gif

Samme story her....;)
Mitt alter ego har jo sin egen lille tumleplass her ute. Det er til å like. Hos meg vet hun godt om min interesse. At jeg påstår det finnes likesinnede rister hun bare på hodet av. Det hele forutsetter jeg oppfører meg så normalt som mulig....
:cool:

Gratulerer så mye med en nydelig klokke!

Mitt eksemplar ble sendt i posten i dag, og jeg kan nesten ikke komme meg hjem fort nok for å få hentet den :p Dessverre må jeg vente til mandag..

Håper SD'en gir deg mye glede fremover!:D

Tusen takk folkens :)

Denne kommer til å få ekstremt mye armtid fremover. Nå må jeg pønske ut en plan for å overtale UJU til å selge meg Pepsien hans ;)

He he. Tror du skal slite litt med det gitt...;)

Kjenner at det rykker mer og mer i kjøpefoten etter en klassisk seadweller. Blir ikke mindre kjøpelysten nå.:)
Igjen, grattis med sjefsklokke.