-Åå, neei, det er en fake

Medlem
8. sep. 2013
Sted
Trondheim
Jeg må slutte å spørre... For noen mnd siden ble jeg sittende sammen med en kar på flyet hjem fra CPH. Jeg la merke til at han hadde en PAM på armen, men var ikke i stand til å se hvilken modell det var. Selv bar jeg stolt min 321. Det var første gang jeg så en annen med PAM, så i beste sonen ånd spurte jeg hvilken modell han hadde. Jeg fikk nå i det minste et ærlig svar på direkten: "Åå, neei, det er en fake". Så snudde han seg halvt mot vinduet, og vi utvekslet ikke så mye som blikk etter det...

Så i dag morges, i drosjen som jeg delte med en annen passasjer, på vei ut til flyplassen, spottet jeg en PAM igjen. Glemt var situasjonen fra tidligere. Og, igjen, så klarte jeg ikke helt å se hvilken modell det var. Så, igjen, i beste sonen ånd, så spurte jeg hvilken modell han hadde. Å ja da. Du har gjettet riktig. Jeg fikk samme svar: "Åå, neei, det er en fake". Men denne gang la vedkommende til at "den ser jo helt lik ut og den går jo nøyaktig også, så kvaliteten virker å være god". Denne gangen var jeg ikke fullt så høflig som sist, da jeg ikke sa noen ting, så i dag sa jeg bare et tydelig "huff da..." og snipp snapp snute, så var den drosjeturen ute...

Redigert: