Jeg fikk estimert 1 - 1,5 års ventetid på en Explorer 1 36 mm i stål. Trodde dette var en klokke du omtrent kunne kjøpe over disk? Noen som har erfaring her, vurderer å kjøpe brukt?
Benytter anledningen til å gjøre innlegg nr. 1000 litt spesielt med å kjøre en klassisk unboxing. Klokken som unboxes har stått på listen i flere år og er del av mitt «end game» (i alle fall pr. i dag).
Vi skal altså hit:
Der har de flotte grønne poser som ser slik ut:
Og i posen finner...
Nydelig, grattis! Det håper virkelig jeg også...!!!
Nå ser jeg forøvrig også at jeg må prøve å finne på noe litt spesielt med mitt neste innlegg her... :unsure:
Altså, la meg utdype denne litt.
Sommeren for tre år siden ble jeg dårlig mens jeg var med familien på ferie i Frankrike. Jeg skjønte det ikke da, men etterpå har det blitt klart at dette var et anfall av panikkangst. Og uten å gå for langt inn i detaljene så startet det en prosess hvor jeg...
Da ligger de nok ved siden av hverandre nede i Sveits, jeg leverte begge mine 11. mars, håper de kommer snart 🤞🏼 Ja, mil-specen din gikk veldig fort, som egentlig inspirerte meg til å sende mine og 😜