Takk for det og nydelig Fat Lady du har :) Ser også din Bezel har 8-tallet i 18 på den blå/sorte siden av bezel. Har forsøkt å finne ut av når de sluttet med dette, da jeg ser nyere bezels har 8-tall som glir over i den røde delen.
Rolex var megaskuff. Var jo bare 5 Submariner i et vindu man ikke kunne prøve.
Vacheron var bra, herregud den nye Overseas er fantastisk i blå! En fryd å prøve.
Ellers var det også veldig morro å prøve Bvlgari Octo, veldig kul sak.
Tar turen idag, men synd det ikke er AP og PP der :-(
Octo har jeg likt siden den ble lansert, så den skal det bli morro å se nærmere på. Overseas i blå skal selvsagt også testes!