JLC er lukrativt å kjøpe brukt. Tror ikke de taper seg mer enn andre merker i prosent, men tusenlappene flyr fort i den prisklassen. Sett bort i fra bruktvinnerne, selvfølgelig (Rolex sportsmodeller, Omega Speed- og Seamaster kjøpt via Urverket osv..).
Men, gud så godt det er å kjøpe helt nytt. :)