Tja, når de rødgrønne får diskutert enda litt mer «miljøtiltak» skal du se at de plutselig vedtar et forbud mot vedfyring, slik at dine 60+ som du har lagt i ny ovn og rør blir å regne som like forbudt som et hjemmebrentapparat, så der har du 60k bokstavelig talt opp i røyk.
Best å si til kona...