Søkeresultater

  1. Heftos

    Tudor-tråden

    Liker den hvite versjonen av Ranger godt, men syntes lenka blir kjedelig og at remmen ikke passer så godt. Kunne vært fristet til å prøve meg på den dersom den kom en en litt kulere rem… Evt. bare gå for en brun elastisk tøyrem til…
  2. Heftos

    Gullkorn fra Finn.no

    Hva med en nydelig Carrera til rimlige 40k, første mann til mølla https://www.finn.no/438045102
  3. Heftos

    Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

    Nice, har du noen tips du kan dele? 😉
  4. Heftos

    Unboxing etter en hyggelig telefon

    Grattis 🥳
  5. Heftos

    Generell snikksnakk

    +1 flott å se deg aktiv igjen @GrimReaper. Setter pris på bidragene dine 🙌🏼
  6. Heftos

    Formel 1

    Drittløp, surna da han (Piastri) fikk straff og gadd ikke se ferdig. Piastri sliter, Max viser at han er i egen liga. Norris bør klare å ta dette hjem nå, og det vil være vel fortjent.
  7. Heftos

    Omega Seamaster-tråden

    Så lang tid tok det før jeg skjønte blemma…. 🤣
  8. Heftos

    Gullkorn fra Finn.no

    For en løk ass: https://www.finn.no/435654776
  9. Heftos

    Omega Seamaster-tråden

    Altså, når jeg først skal rocke en klokke på hver arm så måtte det nesten bli sånn da… 😇
  10. Heftos

    Omega Seamaster-tråden

  11. Heftos

    Bilsnakk

    Nydelig 😍
  12. Heftos

    Dagens klokke

  13. Heftos

    Dagens klokke

  14. Heftos

    Den o' store Omega Speedmaster-tråden

  15. Heftos

    Urmaker Bjerke

    Minner om denne, GTG før OWF onsdag førstkommende 👍🏼
  16. Heftos

    Danke klokkememes

    Likheten er slående på flere plan:
  17. Heftos

    Bilsnakk

    Nydelig, grattis 😍
  18. Heftos

    Kjøp av Porsche

    Grattis med legendarisk bil 😍
  19. Heftos

    Generell snikksnakk

    Sjekk ut vinkoslo på Instagram, har en del kule anbefalinger rundt uteliv 👍🏼 og book et rom på syng, dart på oche eller stikk innom tilt 😉
  20. Heftos

    Urmaker Bjerke

    Det stemmer at Bjerke onsdag 22. Oktober arrangerer pre-opening av Oslo Watch Fair, hvor det tidligere år har vært flere fra TS som er invitert og hvor det da har vært avholdt GTG i forkant, uten at denne (GTGen) har vært forbeholdt de som skal videre til Bjerke. Jeg har booket bord onsdag 22...