Liker den hvite versjonen av Ranger godt, men syntes lenka blir kjedelig og at remmen ikke passer så godt. Kunne vært fristet til å prøve meg på den dersom den kom en en litt kulere rem… Evt. bare gå for en brun elastisk tøyrem til…
Drittløp, surna da han (Piastri) fikk straff og gadd ikke se ferdig. Piastri sliter, Max viser at han er i egen liga. Norris bør klare å ta dette hjem nå, og det vil være vel fortjent.
Det stemmer at Bjerke onsdag 22. Oktober arrangerer pre-opening av Oslo Watch Fair, hvor det tidligere år har vært flere fra TS som er invitert og hvor det da har vært avholdt GTG i forkant, uten at denne (GTGen) har vært forbeholdt de som skal videre til Bjerke.
Jeg har booket bord onsdag 22...